dissabte, 22 de novembre del 2008

Visita al Maresme

Aquesta setmana ha sigut un no parar... de comprar! Quin estrés!!!
No vull ni contar quants € ens hem gastat, però l'Aran encara no ha sortit i ja us dic jo que té de tot... i més coses que m'haguessin encolomat si no fos perque el Dani posava seny a les compres, i es que ma mare és pitjor que una botiguera a comissió!!!
També hem de donar les gràcies a la Maleni... la meva tieta preferida! Ens ha aconseguit una cuna, una cuna de viatge i una trona, tot super novet d'una companya seva de feina i de primera calitat! quan estigui montat a l'habitació ja faré una foto perque ho pogueu veure tot, ja que aquesta setmana posem el sòcol i comencem a montar mobles.
Vull agrair des d'aquí també els regalets que la gent ens va fent... MOLTES GRÀCIES! Sabatetes super xules, robeta super mini i altres cosetes que segur que ens seran d'utilitat, encara que no tant de temps com voldriem!
Últims regalets que ens han fet:

El que també m'he comprat a Mataró d'oferta, són uns kets per l'any que ve fer alguna que altra cursa de muntanya (que ja tinc mirada al calendari)... i es que tinc un mooono!!!


A Vilassar però, també he fet altres coses, com quedar amb antigues companyes de classe que feia.... anys i anys i anys que no veia ni en sabia res i com que ens vam retrobar pel Facebook vam decidir quedar i fer petar la xerrada! Em va fer molta il·lusió; per uns instants em va fer la impressió de què no havien passat els anys, bé, mentres no em mirava la panxa!!! Espero que es repeteixi aviat!

Divendres ja tornavem a pujar cap a Tremp, amb tots els mobles, una planta d'Euroflor per l'entrada de casa, els xins meullant com botjos, ma mare amb les maletes perque ja es queda pel pallars fins que neixi l'Aran, i altres bosses... total: com a gitanos! la furgo carregada fins a dalt!
Una vegada a Tremp relaaaax i piscina... un autèntic plaer tornar a caseta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada