dissabte, 7 de febrer del 2009

PREPARADA, LLESTA... PRIMERES SENSACIONS!

No m'ho crec... em sembla impossible... m'han donat l'alta!!!!!

A partir d'ara puc córrer, anar amb bici, nadar,... sempre i quan "l'enanito grunyon" em deixi fer-ho!!!

L'únic que arrossego del part és una mica d'anemia que espero corregir amb unes capsules que m'han receptat... fàcil, no?

Avui primer dia... he anat a la piscina... sensació? Orgàsmica!!! No me n'he pogut estar i després de nadar 30min a ritme constant he acabat amb unes series... demà no podré moure els braços... ho sé!!!! Aaaaiiiish! això de l'anemia potser s'em allarga una mica... que he dit fàcil abans???

Després de la piscina he alimentat al abans anomenat enanito grunyon, l'Aran, i l'he posat al cotxet i he sortit a caminar per la platja a ritme accelerat fins acabar amb màniga curta i suor a la front... tampoc me n'he pogut estar! jejeje!!!!

I així ha estat el primer dia... ja ho sé! he d'anar amb compte, a poc a poc,... bla bla bla... No puc gent!!!!!!!!!! Només tinc al cap agafar la bici, agafar els esquís, posa'm a córrer...!

Així que ja aniré fent crònica d'un retorn de bogeria!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada