diumenge, 20 de setembre del 2009

Pedalada... al nostre aire!

Finalment, i amb una sèrie de variacions, he pogut fer la Pedalada del Segre 2009, i així de memòria crec que és la 3a vegada que hi participo.
La sortida tenia hora a les 9,00 del matí... massa aviat! Fins a les 8,30 del matí no podia deixar al nen amb ningú, així que en principi res de pedalada, un altre dia de sortida per les terres de la conca, on les pujades les coneixem de memòria i les baixades quasi quasi les podriem fer amb els ulls tancats... s'ha de fer alguna cosa!!!!
Així que decidit! igualment anirem a la pedalada, sense pagar i sense fer la sortida multitudinària... cosa que a la parella de curtits que m'han acompanyat els ha encantat la idea, sobretot això de no afluixar la butxaca... aaaiiiish!
A les 8,40h sortim de Tremp amb moooolta mandra a sobre i una mica de mal de coll per part meva, últimament les arroplego totes! xerran xerran amb un moment arribem a Ponts; al poble ja no hi queda cap biker, només que cotxes amb portabicis buits, mirem el rellotge... fa 40min que s'ha donat la sortida i nosaltres encara ens hem de canviar!
Així que a les 9,50h. comencem a pedalar tot seguint les fletxes, el primer tram és molt rodador i els dos "mendas" van per feina, jo darrera em costa agafar el ritme i em molesta el mal de coll, però vaig fent a veure si em passa. Trobem els de la pedalada infantil i això em fa pensar molt i molt amb l'Aran, el trobo tant a faltar quan estic sense ell! És el millor!!! Un altre any, quan ja pedali la faré amb ell, segur que s'ho passarà genial!
Una vegada ens desviem dels petits, comencen les pujades fortes i... la cua! Tot de gent parada esperant per baixar un sender, o, o!! l'hem cagat pensem els 3! Tota la pedalada sense poguer gaudir dels corriols!!!! i això no pot ser!!!! Agafem paciència i anem baixant darrera els últims que finalment ens deixen passar, a la pista... a toooope! a avançar gent! A mi se'm passen tots els mals, vaig a un ritme "alegre", i tot i que vaig molt bé no sé pas si el podré mantindre tota l'estona.
Arriba un punt que tothom desvia cap a la ruta curta, ja no deixen fer la llarga (són les 12,10h), però nosaltres com que anem sense dorsal marxem a fer més quilòmetres i tranquils, molt tranquils!!! Que bé!!! Pujades tècniques, baixades ràpides, pujades de platillo, baixades tècniques... m'ho estic passant super bé, ademés el Xavi ens obsequia amb dos caigudes tontes... jajaja! no puc parar de riure! em trobo força bé, tot i què dec haber afluixat el ritme una mica ja que aquell parell m'han d'esperar una mica, el mal de coll és mínim i el canell s'està comportant bé!" i és que tu nena quan no és un all és una ceba", em recorda el Dani, i ja té raó, ja! Però sóc feliç com un anís sobre la bici i això no m'ho treu ningú!
Finalment 52km amb 3h48min pedalats.
(no hi ha fotos! :-(, i'm sorry!)

1. jajaja!!! molt bona aquesta ruta FREE!!! Ara que estava esperant al final de la lectura per demanar-te FOTOS!!!! i ja veus, no fotos.....snif, snif....

Un plaer veure com disfruteu!!!

2. Els de Ponts tenen un munt de senderillos amagats, haurem d'anar-los decobrint.
    Tu encara que sigus la reina dels alls i de les cebes, sempre al peu del canó donant guerra!!
    A tooope!!!!!!

3. Tot es començar a fer ruta per llocs diferents....El proper dia que vingueu per el Maresme m'ofereixo a fer de guia mab en Jordi per aquesta zona de boscos i trialeres!!!
    Un petó familia!

4. Doncs fet! La pròxima vegada que baixem ja us farem un toque i fem una ruta ben xula ;-)