dijous, 18 d’abril del 2013

Amb el bon temps, comencen els viatgets, raids, triatlons...

Ja estem a la primavera, els dies allarguen, al matí fresqueta i al migdia calor, aigua per tot arreu, els nens ja no tenen tants moquets... En fi, ideal per sortir de casa i disfrutar de la natura.  
Aquest cap de setmana ha estat bastant intens degut a la varietat d'activitats que hem pogut fer. Fa uns dies vaig instal.lar una placa solar a l'autocaravana que em venia molt de gust de provar a plè rendiment, així que tocava estrenar-la. 
El David recollint els premis sense mi.
Divendres tarda un cop l'Aran va sortir del cole amb tots els trastes carregats, vam agafar direcció Tamarite de Litera on jo el dissabte correria el primer raid de la temporada amb el David Tarrés. Després d'alguna paradeta pel camí ens plantem en poc mes 1h 30min a Tamarite on ens espera el David. Plantem les furgos a la vora del pavelló on es farà l'entrega de material i el briefing del Raid. Els nens s'ho passen d'allò més bé liant-la per dins el pavelló mentre preparem el material del dia següent: Bicis, mapes, rems, patins, el menjar, material d'escalada. Diversió assegurada!!
Jaleo a la furgo!!
El dissabte jo m'aixeco aviat mentre l'Anna i els nens es queden dormint a la furgo i desprès d'un bon esmorzar veient que el David ja està a punt. Una mica endormiscats pugem a una furgo de la organització que ens portarà a El Grado per començar el Raid.
La crònica de les seccions del raid està explicada al blog del David Tarrés que està aqui a la vora. 
Jo personalment vaig disfrutar moltíssim!! Físicament em vaig trobar prou bé i no vaig agafar cap globo com els que agafo últimament amb els esquis, Amb el Kayak vam poder anar a bon ritme tot i no haver remat des del estiu passat, corrent molt bé, escalant prou bé, amb patins vam volar, i amb la btt tb molt bé tot i la calor. Això si sempre gràcies a la bona orientació del David que feia que anéssim seguint els CPs sense errades.
Era com si ja fes temps que corréssim plegats, ens enteniem molt bé i les bromes no van parar durant tot el dia!!
Finalment primers, amb els segons crec que a més d'una hora darrera nostre.

Mentre jo era al Raid l'Anna i els nens van fer el turista per Tamarite i allà a les 15h ja arribava a la furgo per trobar-me amb ells. Després de una dutxeta i un dinaret ens despedim del David que es quedarà a l'entrega de trofeus a la nit. Nosaltres enfilem carretera cap al nord fins a Benasc. Tot conduint mentre els nens dormen comentem amb l'Anna la cursa del dia següent: La Tri-Neu de Benasc ( Btt-Córrer-Esquí de muntanya)
Arribem a Benasc aviat per que l'Anneta pugui agafar el seu dorsal i escoltar el briefing mentre jo em vaig quedar amb la Noa que no podia parar ni un moment. Després un tomet pel poble per fer una mica de gana i son, més que res pels nens perque a mi se'm tancaven els ulls pel carrer.
Ens vam trobar al Xavier Jové que ens va passar tot de material per correr de Blue Motors. Merci!!!
Preparatius abans de la cursa
Diumenge vam portar els esquís perque li pugéssin a Cerler i vam deixar les sabates al box de Benasc. Els nens ja estaven desperts aixi que vam aprofitar per fer un tomb i veure l'ambient, mentrestant l'Anna acabava de preparar els últims detalls. Hi havia bastanta gent, més que l'any passat! 
Sortida a les 10h del matí. Amb els nens ens vam posar en un bon lloc per veure passar a l'Anna que va passar com un cohet! 


Tram sender de pujada, sector btt

Fem una mic de temps i veiem com torna amb la bici per agafar les sabates i enfilar cap a Cerler. Anava 2a a menys d'un minut de la primera, a veure com li va!! 
Un cop acabada la cursa
Vinga Annaaaa!!!!
Mentre l'Anna feia les últimes dos seccions amb el final a l'Ampriu, nosaltres vam aprofitar per fer el turista per Benasc i jugar per tots els racons. 
Un cop el bus va portar als corredors novament al punt de sortida vam veure a l'Anna amb una bona rialla. Sabiem que s'ho havia passat molt bé i ens va explicar tots els detalls de la cursa mentre preniem una cerveseta i unes olivetes.



Finalment tercera!!

Un cop dutxats i menjats emprenem direcció Salàs on l'Aran havia d'anar a una festa de aniversari dels seus amiguets anglesos (Henry i Thomas) a la vora del llac. Els nens es van adormir durant el viatge mentre nosaltres anàvem explicant anècdotes d'aquests dos dies.
La festa va ser molt maca amb tot tipus de pastissos i dolços, que ens van anar molt bé per refer-nos una mica de les nostres aventures.

La Noa fent de les seves.

2 comentaris:

  1. Bufff estic reventat només de llegir el cap de setmana que us heu pegat.
    Enhorabona pels resultats....feu podiums com si fos fàcil però sobretot per la manera com ho feu i aconseguiu.
    La primera frase de l'entrada reflecteix, sota el meu punt de vista, la vostra filosofia.

    Salut i a disfrutar

    ResponElimina
  2. Ostres, aquesta crònica no l'havia llegit!!!
    Què bona i què bé que ens ho vam passar per Tamarite, tant corrent com amb la family!
    Així dóna gust!

    ResponElimina