divendres, 11 de gener del 2008

Estada a Vilassar

Ara amb el nou horari de feina tinc mooooolt temps lliure, així que aquesta setmana he fet una estada a Vilassar. Han sigut uns dies de familia, compres, relax, però també he anat fent cosetes, sobretot nadar, ja que degut a una contractura (sóc un saldo!) que m'ha sortit al bessó esquerra no he pogut visitar el castell de Burriac, cosa que sempre faig quan baixo a la meva segona caseta! Ara, a la platja a trotar suau sí que hi he anat i es que tanta piscina m'arrugo tota!!!
També m'ha anat força bé per desconnectar de la boira i el fred del Pallars, i és que quin temps que fa a la costa... brutal! el pròxim dia baixo la bici, a veure si així em decideixo a agafar-la!
I es que no hi ha res com poguer alternar 2 zones tan diferents i fantàstiques com el Pallars i el Maresme!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada