dilluns, 15 de desembre del 2008

més neu!

Neu i més neu... aviat podré dir, any d'Aran any de neu!!! L'hivern encara no ha començat però fa dies que vivim inmersos amb neu, fred, i gel... tot pot ser que el dia 20 que comença l'estació més freda de l'any sorprengui amb calor i sol solet! Però bé, ja tenim al Tomàs Molina per que ens expliqui aquestes coses, o no!?, així que només deixaré una foto de Tremp nevat (vista desde casa) i passaré a comentar la setmana.


Setmana 38 d'embaràs, ja queda poc! com a molt 42 setmanes duren els embarassos més llargs essent normal que la criatura neixi entre la 38 i la 40, i és que això en qualsevol moment pot petar! jejeje!!! I en tinc unes ganes... les meves costelles no sé si seran les mateixes quan surti el dimoniet... quin mal que fa a vegades!
Ara, la millor manera perque tot passi més ràpid i jo em trobi millor és no parar de fer cosetes, amunt i avall, cap aquí cap allà... i quan ell decideixi sortir, jo estic a punt!
Penjo fotikos de les excursionetes d'aquesta setmana:

Camí a l'Ermita de Sant Pere de les Maleses:

Masos de la Coma:

Cal Furi:I segur que també us preguntareu si hi ha hagut conducció sobre neu... i es que aquest hivern ha anat rodat això de comprar el Suzuki... doncs sí, hi ha hagut varies excursionetes 4x4, així que deixo la gravació del mestre perque en pugueu aprendre una mica més... per quina lliçó anem??? 2, 3....! Bé, deixo la classe magistral:

2 comentaris:

  1. ei parella, encara ens fareu un susto i parireu enmig del bosc,a partir d'ara seny i bona lletra anneta que això ja s'acaba.
    una abraçada i la proxima entrada vull que siguin fotos del que ha estat el nen més curtit dins l'uter matern.

    un saludo des de la pobla.

    ResponElimina
  2. ÉS UN FLIPAT!!!! totalment d'acord Anneta jajaja
    Al final ens avorrirem de tanta neu. Tu continua disfrutant.
    Per cert podries muntar una porra per veure quan neix l'Aran??
    Jo crec que el 27 ben matiner.
    Salut

    ResponElimina