dissabte, 13 de juny del 2009

Provem de fer caco... doncs m'apunto al Vertical Race de Granvalira!

Fa uns dies estava intentant preparar una triatló de muntanya, però per problemes tècnics no hi podré anar, així que he buscat una activitat alternativa que ens faci sortir de casa a tota la family: Cap de setmana del 20 i 21 de juny a Andorra!
Doncs com aquest és l'objectiu, i després de varis dies de fer quilòmetres amb btt, vam sortir a caminar l'Aran el Dani i jo; bueno tot s'ha de dir que el peque encara no camina! però també va poder gaudir de la ruta: Pujada a Pleta Verda des de Serradell:
Amb el Jimny fem l'aproximació per una pista que surt un revolt abans d'arribar al poble de Serradell... el nen dormint, el 4x4 activat i un munt de tancats per bestiar... 4 vegades vaig baixar a obrir la porteta!!! Carai tuuuu! no s'escaparan les bèsties!!!
Una vegada arribem al final del camí, i on comença el corriolet que hem d'agafar, aparquem el Jimny; ens canviem, preparem les coses, despertem a l'Aran i el carreguem a la motxileta... li encanta deixar-se passejar pel papi... es fot uns farts de riure!!! Doncs dit i fet... jo davant i el Dani tot carregat a darrera.
El camí està força brut, i la calor es deixa notar, no passa ni una miqueta d'aire... buuuffff!!! però anem per feina i sense xerrar costa amunt i amunt! Quines sensacions... ara que em començava a trobar bé sobre la bici decideixo canviar d'esport i apuntar-me a una cursa de córrer, quines idees les meves! Ademés el Dani amb 10-12 Kg a l'esquena no es separa de mi ni un moment... quin tio! està intractable!!! Arribem a un punt a mitja pujada que m'adelanta... Cabró!!!! Saludo a l'Aran com puc, el tio va rient, qui pogués anar al seu lloc! i em guanyen distància; això no pot ser... em pico amb aquests dels Terrisses i intento retallar distàncies fent una mica de trot a les zones que no pujava tant fort, ell amb el nen no pot fer-ho (sinó tot corrent ja sería a dalt!) i el vaig seguint d'aprop. Entre tot això quasi bé ja sóm a dalt, ens reagrupem, bebem aigueta fresca, maleïm la calor que fa i continuem ja carenejant i tenint a la vista Pleta Verda. Aquí ja fa una altra temperatura, tots suats ens va tocant l'aire fresquet i ens ajuda a eixugar-nos ràpid. A dalt 1692m, una vista impressionant i agafem forces tots 3 de manera merescuda!!!




I després de la pujada... doncs pel mateix sender comencem el descens, l'Aran amb la panxa plena no tarda a dormir-se i els primers metres el dani i jo anem parlant de si Camper o autocaravana... un tema molt habitual últimament a casa, i és que les coses s'han de pensar bé. Una vegada em noto les cames calentes decideixo provar de accelerar el ritme baixant... ara si! deixo als Terrisses enrera i començo en solitari una baixada que se'm fa moooolt llarga, tot això haviem pujat?! A baix espero a la family, quin trinxament, demà agulletes!!!
I avui estic contenta perque d'agulletes no en tinc, així demà que anem a fer una pedalada per Coll de Nargó tindré les cames més o menys bé!!!

2 comentaris:

  1. Lo be que ens ho pasem tots plegats!! es mes divertit anar canviant de activitat que fer sempre lo mateix... oleeeeeee!!!!!!

    ResponElimina
  2. Que suerte del Aran, jajaja, si que da envidia si, mientras uno va con el corazon saltando, el tio ahi detras, mas a gusto que un arbusto, jejeje.
    Joer con el Dani, se va a poner muy fuerte con estos entrenos cargando casi 12kgs a la espalda, la ostia.
    Buena trinxada os habeis pegado. Uff

    ResponElimina