dilluns, 30 de juliol del 2012

El tomb a la Vall de Bellera sempre porta bons records!

Amb aquests dos furros va començar la meva afició a la btt ja fa 12 anys, i ahir vam aconseguir tornat-se a juntar després de força temps sense fer una ruta els 3 junts. Això em va portar molts records tot pedalant i durant la ruta semblava que els anys no havíen passat.

Les 2 persones que m'han ensenyat més i m'han aguantat  més mals moments sobre la bici, gràcies a ells sóc una mica més forta:

Dani
Javi

Ruta: Volta a la Vall de Bellera desde Senterada
29.07.2012
(amb fotografies de l'any 2006-07)

A quarts d'onze sortim de Senterada direcció Naens per carretera. Dia de calor però tot xerrant la pujada per asfalt la fem amb un moment.



A Naens deixem carretera asfaltada i continuem per una pista que passa pels pobles de Cadolla i Pinyana. En aquest últim poble tornem a agafar aslfat fins a Corroncui on amb 1 hora de ruta parem a menjar 1 plàtan.

Hem pujat força ràpid i jo tinc dubtes si podré mantindre el ritme fins al final, però bé, ja m'esperaran i a males em puc deixar caure per la carretera fins al punt d'inici, a Senterada.


De Corroncui anem a buscar la nacional (Coll de Perves), aquí fem un petit atxasso a un ciclista que es veu obligat a pujar el ritme que portava, encara que no aconsegueix tornar-nos a atrapar! (a que no, Terri!?) Una vegada al Coll agafem una pista a mà esquerra en pujada que ens porta al poble de Sentís, on tornem a agafar asfalt fins a les Esglésies. La temperatura en aquest racó del pallars és ideal i de moment la ruta no se'm fa gens pesada. Ara tornem a pujar direcció Buira on abans d'arribar al poble agafem un trencall que va amb una granja i la pista continua per allà.


A partir d'aquí la cosa canvia una mica, el terreny és més trencat i la pista s'enfila ràpid però avui tot acompanya i se'm fa super ràpid tot! a vegades els records juguen a favor i recordava més llarg tot aques tram.


A la falda de Pui del Far deixem de pujar i busquem un camp a través per donar-li el tomb i anar a donar a la carretera que porta a Larén. Nosaltres per això agafem direcció a Santa Coloma d'Erdo i 2 corbes més avall deixem la carretera per anar direcció La Bastida on comença una baixada pedregosa que acaba amb un sender força xulo i ciclable que ens porta al punt de partida a Senterada.


Jo m'he trobat sorprenentment bé i això ha fet que acabés d'allò més contenta! No hi ha res com la bici!!!!!
Aquesta vegada hem tardat 3hores 10min per fer els 46 km de ruta, una mica menys de l'últim dia, l'any 2010 que vam estar 3hores 48min.
-Track tomb a la Vall de Bellera 2010-
I a partir d'aquí tot canvia, tornem al món real amb obligacions, res de cervesetes ni relax, sinó telefonades a la família, càlculs horaris i esperant poder tornar aviat a repetir un dia així.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada