dimarts, 3 de juliol del 2012

Espardenyada by Seixetes

En un principi no pensava fer cap cursa de córrer tant aviat, i menys de 20km! però les sensacions a l'anar sortint han sigut força positives, la motivació la tinc al 200% i no m'he n'he pogut estar!!!
Així que dissabte i després d'una nit d'anar de boda, el Dani i jo ens aixequem a les 6:30 per preparar-nos per l'Espardenyada!

A Pobla moltes cares conegudes i molts participants, quin goig! Feia temps que no feia cap cursa i puc apreciar lo "de moda" que s'ha posat aquest esport! Ja està bé que la gent agafi aquestes aficions!!! Encara que personalment trobo a faltar curses de bicicleta de muntanya!
Doncs un pèl nerviosa em poso darrera l'arc de sortida tot xerrant amb la Silvia, em recordo a mi mateixa que no estic per apretons i experiments i que no em vull picar amb ningú, i sí, m'ho he de recordar perque després el meu cos fa el què li dóna la gana, i avui no m'ho puc permetre!
Sortida!!! Primer tram per carretera on la gent li fot força canya però jo a lo meu... a la Silvia la veig forta i la tia em marxa desseguida! Per fi arribem al camí de pujada... i és que a mi les zones de córrer pel plà no m'agraden gens, em trobo tant patata i què n'avanço tant poc que em poso nerviosa! Però clar si no s'hi va no es poden fer miracles!
La primera pujada hi ha una mica d'embús i costa agafar el ritme, però poc a poc la cosa s'estira i amb un moment ja estic anat al ritme que vull. Vaig trotant allà on puc i caminant als trams més drets, em falta un puntet de gas però em recordo que estic en fase de recuperació i queda molta cursa per davant, fa molt de temps que no faig 20km corrent i això em fa frenar una mica.
La Raquel m'agafa, fem una mica de conya, la tia porta un ritmet boníssim i encara que m'agradaria seguir-la, la deixo marxar, jo porto una marxa menys!
I pim-pam pim-pam ja arribem a Montsor! Una mica d'aigua i seguim amunt! M'ha encantat la pujada a Sant Aventí, em quedaven forces i ha sigut un tram on he avançat a força gent... de moment ja vec que lo meu és pujar costa amunt i com més dret millor!!! A dalt sento que em criden, és el tito!!! ole ole quins ànims, m'acompanya un tram trotant i m'explica les últimes novetats de la cursa... un xino!?!? no he entès res!
Ara toca baixada... i llarga! primer pista... buuuffff! quina mania! m'agafa flato, em fan mal les cames m'avança gent... resum... fatal!!!! poc a poc i una vegada agafat el senderet de baixada entre pedres, em vaig trobant millor i disfruto del paratge, dels caminadors que animen i de poder estar fent aquesta cursa que vec que l'aguantaré sencereta! Trobo a faltar algun avituallament líquid, ja que fins a Sant Miquel no n'hi havia cap. A l'ermita paro, menja taronja, síndria, vec líquid... i he de continuar perque les cames em bullen, encara que el meu coco em diu que prou! I aquest el pitjor tram, sense ganes, sense ritme, sense veure el final i amb molt cansament a sobre desafiant al cap que m'ordena parar... no puc! Una mica més i segur que ja hi sóc! i per fi Pobla... només xafar els carrers del poble el meu cos es recupera una mica, sap que és el final! Entrem amb un altre noi comentant això mateix!
I ja en tenim una altra al sac... la primera després de ser mare per segona vegada!
2hores 41min de cursa... molt contenta!

1. Felicitats per la cursa!! Molt bona crònica!

2. Molt bona crònica! Felicitats per la cursa, en 4 dies estaras imparable!!!

3. Ana,
    la teva crònica i la meva van en paral·lel... les mateixes sensacions en tots els punts!