divendres, 28 de juny del 2013

Per Múrcia de Raid.

El 22 i 23 de Juny teniem cita amb el Campionat d'espanya de Raids. L'objectiu era fer un bon entrenament de cara a nous reptes que tenim més endavant i de passada veure a quin nivell ens trobem a nivell nacional. El format del raid és de    dos etapes amb assistència. I els 3 components som el Albert Vilana, el David Tarrés i jo mateix. Amb la super assistència de l'Ampa Gil que ens va cuidar com a reiets. 
Com el David Tarrés ja va fer una descripció molt detallada de totes les seccions en el seu blog (Crònica David Tarrés) jo em limitaré a descriure les meves emocions...
Els Raids d'aventura ja fa anys que m'han agradat i hi he anat participant, però mai m'hi he dedicat tant com aquesta temporada. Gràcies al suport de l'equip Bimbache-Grifone aquest any tenim facilitat per poder participar en nombrosos raids i córrer amb el millor material com es la roba Grifone. A més a més la motivació és doble perque l'Anna també forma part de l'equip i ens anem motivant un a l'altre per preparar les seccions. 
A Múrcia no sabia ben bé a quin nivell estaven els altres equips, nosaltres ja sabem bastant bé com funcionem i on ho fem pitjor. Em va sorprendre com anaven de ràpid les noies dels equips que disputàvem les primeres posicions, el ritme va ser molt ràpid en tot el raid i tots i totes vam aguantar a un altíssim nivell.
El que m'agrada més és la feina d'equip: el compartir sensacions, passar calor, fred, pàjares... Tots ens cuidem entre nosaltres, el més fresc ajuda al més cansat. Vigilem que anem bevent i menjant. Fem de psicòlegs, ens expliquem confidències, marujeos, bromes. I algunes vegades tenim assistència per sentir-nos més recolzats. És genial!!
Hi han moltes activitats diferents i és molt dificil ser bò en totes però sempre n'hi ha un o altre que te més facilitat per una secció i ja no tens tanta responsabilitat de fer-ho malament. Tot i així toca entrenar nombroses disciplines poc comunes en els temps que corren. No tot és pedalar i córrer. Personalment ja necessitava complementar el córrer i la bici (Que m'apasionen) amb alguna cosa més ( Remar, nedar, patinar, orientar, activitats amb cordes, escalar)
I lo que realment m'ha enganxat és el tema de la Orientació. El saber-te moure per un terreny desconegut amb la ajuda d'un troç de paper. Interpretant les seves llegendes i escales per pasar-les virtualment al món real. I fer com si graciès al mapa fosim uns autòctons coneixedors dels millors amagatalls. 

Ja no m'embolico més i us deixo amb algunes fotos del raid. Espero que algun dia proveu de fer-ne algun tant sigui en familia com amb amics. N'hi han de tots els nivells i paisatges. Us divertireu segur!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada