dilluns, 17 de febrer del 2014

Hivern sense ritme! 1a cursa Font Blanca.

Aquest hivern ha estat complicat el poder pujar a trepitjar la neu. Ja sigui perquè ha fet mala meteo, per malaltia d'algú de nosaltres o només per falta de motivació. Això s'ha vist reflexat en les poques curses que he fet fins al moment.
L'esquí de muntanya demana forces hores fora de casa, sumant cotxe i esquiada, i aquest any m'he vist bastant obligat a fer-ho en solitari i això desmotiva i cansa.


He triat la Font Blanca com la primera de la temporada. Coincidia amb el campionat europeu d'esquí de muntanya que es celebrava a Andorra.
El cas és que la primera cursa m'ha costat bastant, les pujades s'em van fer llarguíssimes sense poder agafar cap mena de ritme, sort de les baixades que em trobava super bé i que el meu company de cursa l'Albert Vilana ha tingut paciència. Finalment 10ens. Espero poc a poc poder anar tenint més bones sensacions!  





2 comentaris:

  1. Si amb males sensacions i poques hores fas top ten....em trec el barret!!!!
    A disfrutar i molta salut per la family

    ResponElimina
  2. Si, tens raó no cal plorar tant!! Però és que ho vaig passar realment malament desde la primera pujada fins la última. Feia temps que no em passava.
    Merci pels ànims!!! En tenim una pendent per la neu...

    ResponElimina