diumenge, 19 d’octubre del 2008

el vici de la bici

Com que el mono de puja'm a una bici, encara que amb la panxa ja no em vegi els peus, no va a menys; avui he decidit desmotivar-me a base de veure videos de caigudes amb bici... quin mal! Recordo els meus inicis fent senders amb una caiguda rera l'altre, aixecant-me i renegant de la bici, amb els genolls tots plens de sang... tornaré a passar pel mateix l'any vinent? qui lo saa!!???
L'únic que he vist, és que ja puc mirar videos dels que vulgui, que ara mateix agafaria la bici i me'n aniria a pedalar, a pujar fins que el cor em sortís per la boca i a baixar com una botja fins que la bici em dominés a mi.
Us deixo l'enllaç per si voleu riure un rato amb caigudes impresionants:
http://www.youtube.com/watch?v=4blahxuuhxg

2 comentaris:

  1. uiuiui..que amb aquests desitjos l'Aran sortirà amb un fanatisme a les venes que du ni dó!! Hehehe...

    Ho trobes a faltar eh..no m'extranya, ja veuràs com després quan hi tornis encara et poses més forta i suposo que ja deus estar mirant cadiretes per una bici de passeig també!

    He conegut ciclistes que competeixen i m'han comentat que després de tenir un fill i tornar a entrenar s'han sentit més fortes que mai! Les dones tenim l'edat i la maternitat a favor de la resistència.. No se'ns acaba la marxa! Mooooools ànims!

    Està guapo aquest enllaç de vidius!

    ResponElimina
  2. tia tia tia, com t'entenc jo he estat de baixa durant 6 llargs mesos, soc un apasionat de la bici i ara començo a tornar a fer alguna cosa! Sort que tu al final dels 9 mesos tindràs recompensa.
    Anims i a per totes.
    No ens coneixem... ja m'agradaria!

    ResponElimina