dimecres, 12 d’agost del 2009

Boumort... fugaç!

Dimarts tenia ganes de fer una ruta bastant llargueta, però em costa, ja que deixar el nen tantes hores ni m'agrada ni em va bé... però seguint els consells del Dani "tranquila, que tal com estàs ara amb 4 hores fem el tomb al Boumort" doncs li vaig fer cas, encara que en cap moment em vaig creure les seves paraules!
A les 10 sortiem de Tremp... a les 10,20 començavem a pedalar des de Pobla... cada vegada veia més negre que a dinar seriem a Tremp!
1a pujada per carretera fins a Pessonada... em trobo força bé i començo a agafar el ritme... són les 11 del matí. continuem cap a la RNC de Boumort, el Dani va davant i jo vaig fent al meu ritme constant, vaig molt còmoda sobre la bici. Tenim sort i no fa massa calor, passa un airet suau que agraeixes durant tota la pujada, així que pim pam pim pam i parem a la Font de la Menta.... quina aigua més fresqueta i més bonaaaaaa!!!!! Però sense fer més descans que reomplir els bidons i mullar-nos la cara continuem pedalant fins al Coll de Llívia... però si està allà mateix!!! Són les 12,20h; aquí sí, descans merescut! Mengem fruits secs tot mirant i endevinant el quadre que hi ha penjat de la reserva... perdiu xerra, cérvol, aufrany, voltor negre, voltor comú, gall fer,... surten totes les bèsties que et pots trobar per la zona, xulo xulo! Ara sí... marxem abans que sen's refredin les cames!
Buuuuffff!!! tinc els fruits secs al coll... i la pista fa mooolta pujada, he d'anar bebent aigua perque el menjar no em baixa ni de casualitat!!! Les vistes brutals! Ja ni les recordava feia 2-3 anys que no pedalava per la zona... un pecat! Finalment amb menys 1 d'hora des del coll arribem a la cabana de caçadors... i ara baixada!!! 1 hora de baixada des de dalt fins al cotxe (Pobla).
Finalment, i per sorpresa meva 4 hores totals per fer els 68km.... estic molt contenta!
No hi han fotos... no perquè anessim massa ràpid, sinó perque el mòbil a mitja pujada es va "morir"! Així que deixo una imatge de l'any 2005 o 2006, com ha canviat tot... menys la pujada a Boumort!

1. Eiiii... a tooope!!
    A mi em van sortir 71kms i ho vam fer en 3h 55min!!
    Les coses com son... jejjeje

2. Anneta estas feta una bestia!!!Per mi que l'Aran es una especie de doping psicologic...jejeje!!!
    Au a continuar pedalant aixi...Recordssss!!!!!