dimecres, 18 de novembre del 2009

Per l'AMERIQUENG

Sabeu el que és un poble abandonat? Jo ara ja sí! no hi viu ningú i tampoc ningú hi vol viure.


Avui he visitat Montsó, i m'ha agradat molt, sobretot una màquina verda abandonada que jo em volia endur a casa... un altre dia m'emportaré a papa perque segur que ell tamé la vol. I es que avui només hem anat d'excursió mama i jo, un luxe... tenir a mama només per mi m'agrada mooolt.
Hem caminat, rigut, menjat...


A dinar no us penseu que hem anat a casa com jo m'esperava, hem anat fins a un llac que no té cap riu que hi arriba i llavors ha arribat papa amb la caseta mòbil i hem dinat molt i molt contents els 3 juntets.
Mama ha marxat aviat... ah! sabeu, ja li han curat l'ull... que bé!!! i jo me quedat amb papa jugant molt i molt pels voltants de Montcortés.
Fins a les 6 no hem tornat a casa... buuuffff!!! Quin dia més xulo i més ben aprofitat, sort que vaig fent sontets als cotxes sinó estaria fet pols...



Abraçades!!!!!!!!

4 comentaris:

  1. Ola Aran,tins un blog que mola cantiduvi!!Estic veienlo amb el papa i magade mol.
    Quan puguem mos ascapem tu i jo mano mano,sense els papis,i si tens una amigueta pos la portes i els i ensenyem los camins i a tirar rocs tamé.
    Un bexito mol gan i ja t´aniré siguint la pista pel teu blog.A mi el papa tamé em fa fé coses estrañes i tamé em pose al seu blog.Son una mica raros estos papis...
    Biel.
    (Soc el carlos,no se com escriure desde el meu blog)

    ResponElimina
  2. A per cert diu papa,que a Montsó aviat hi hauran 3 nenets visqueni,podrem anai a juá,olé olé!!!

    ResponElimina
  3. Osti... sort que seran 3, perque si no ho tindran malament per anar a juà amb la canalla. Això si segur que puyaràn ben curtits.

    ResponElimina
  4. Hola Biel!
    No sé si mos coneixem. Jo es que a vegades soc una mica furrot i no saludo a la gent...
    D'aquí uns anyets que els papas ja mos ho auran ensenyat tot quedem tu i jo i fem de les nostres!
    Mos veiem!!!!!

    ResponElimina