dimecres, 26 de febrer del 2014

Estrenem temporada btt a Cànoves. 3a pedalada del senglar.

Aquest any, diferent als altres, he decidit començar la temporada de btt molt abans del que és habitual en mi. Normalment fins a la primavera aquí al Pallars no ve gens de gust pedalar, massa fred, i els camins sempre enfangats; però enguany, després del parón al gener per una grip bastant forta i trencant-me així el ritme i la motivació en l'esquí de muntanya, vaig deicidir que aquest any seria any de bici... a tooopeee!!! :-)
Aquest cap de setmana passat, 22 i 23 de febrer, en principi tenia que anar a la Granjolina, pedalada on anava tot l'equip Blue Motors del qual en formo part, però per falta de cangur vaig decidir tirar cap al maresme on allà segur podria fer alguna coseta. Abans de baixar l'Albert (que casualment tb baixava aquest finde) i jo vam fer un Google per veure quines pedalades feien per la zona... Perfecte Cànoves, a 30min. de Vilassar!

Pedalada del Senglar:
La sortida és a les 9 però per incidències varies la retrassen uns 20min. així que per fer temps anem fent tomets tot medint als adversaris i classificant els diferents tipus de participants. N'hi ha que no tenen clar quin circuit fer, n'hi ha que tenen por a perdres, d'altres no paren de fer canvis de ritme, apretades en pujada... vamos! que per gustos colors!!! més de 450 ciclistes!!!

Sortida!!! Sortim per una pista, primer asfaltada i després sense asfalt però ràpida. Davant meu ja veig a dues noies molt ben equipades que intueixo que deuen ser les primeres, doncs gas a l'assunto i a per elles. Les agafo i amb una ens anem adelantant una a l'altra durant una bona estona tot comentant el circuit i les sensacions. La pista es va fent més dolenta hi ha pujades més fortes on em salta la cadena... he de baixar! Puc tornar a gafar la primera noia, la passo i arribo a dalt primera. Em sento contenta del ritme que he pogut posar a la pujada tot i que quan comencem a baixar la Magda ja m'adelanta com un cohet! Com baixa la bèstia!!! A partir d'aquí comença una zona de senders guapíssims, primer en baixada, després planejant i també en pujada. Em fa ràbia perque al canviar al plat xic, aquest m'escup la cadena i he de parar i perdo molt temps i ritme... aquí m'adelanta la segona noia! Intento disfrutar al màxim tots els senders tenint al cap tota l'estona el canvi de merda i tota la inseguretat que em dóna tot plegat. Tornem a Cànoves i aquí deixem als de la pedalada curta.

Ara torna a tocar pujar... i quina pujada! Aquí torno a agafar a la segona noia però una vegada a dalt se'm torna a escapar! Als habituallaments la gent anima moltíssim i això s'agraeix molt! Finalment una altra tanda de senders xulíssims per arribar a meta.
Finalment 3a a 8min. de la Magda i a 5min. de la Sara. i a 37min. del primer classificat masculí. Contenta amb mi mateixa però un xic disgustada amb la merda de canvi de la bici... a veure si ho podem arreglar!!!!

1. A tooope!!!!! Això de la cadena ja ho tenim resolt! No era culpa del canvi... el problema és que el que et va muntar la bici no en tenia ni idea de com van els plats. Estaven mal colocats... Mooolt professional!

2. Molt bé!!!! fer podium tot i els problemes mecànics, ole tu!! Ara al mecànic li fotia un clatellot, sí o sí.
    Doncs si l'any serà de bici..a pedalar força!!!
    Salut i records

3. Eiiiiii!!! Que el mecànic en aquest cas no era jo, eh!!!! Això el conncesionari... jajajaj

4. AHHH!!! Doncs convençut que havies sigut tu, Dani, jajaja ;-)
    Salut i a passar-s'ho molt bé!!

5. Doncs sembla que sí! el canvi ja està apunt! Ole, ole i ole pel meu mecànic particular! Aquest sí que val!!!!!!