diumenge, 22 de març del 2009

Esqui de muntanya sense l'Anna i el Chichi (Jordi)

Últimament no he escrit gran cosa al meu blog, i no és degut a que no faci res interessant, però la veritat es que no he trobat el moment...
L'activitat principal ha estat estar pendent de la familia (Anna i Aran) i la major part del temps restant l'he passat fent esquí de muntanya. D'una manera diferent que els anys anterior degut a que l'Anna i el Jordi no han pogut esquiar gaire aquesta temporada.
L'Anna a part de passar la major part del dia amb l'Aran, fa un mes que es va trencar el radi, un dels dies que vam decidir anar a pistes a divertir-nos una mica... Mala sort!!!
El dimarts ja li treuen el guix i tot tornarà a la normalitat. Ja podrem anar a fer curtides junts!!!!!!!
I el Jordi esta passant per un dels moments més durs de la seva vida, superant amb moltíssima força una malaltia que ha tocat a altres grans esportistes com per exemple en Lance Armstrong. El tio ho porta molt bé, ja ha superat més de la meitat del tractament i està super animat. És un curtit!!!!!! Ànims!!!!!!!!!
La motivació per sortir a fer esquí de muntanya ha afluixat bastant, sort que ha estat un any de bona neu i que hi ha gent pel Pallars que cada dia surt a esquiar.
Despres de la traça Muga he fet 2 curses més amb esquis:
Fontblanca a Andorra, que era copa del món individual, on va haver molt mala meteo i van fer un recorregut per les pistes que no em va agradar massa, però la veritat és que no es podia fer gran cosa més.
No em va anar gaire bé. Vaig fer el 50è em sembla amb un recorregut d'uns 1500 m/d amb 5 canvis de pells, i algún més de propina degut a que vaig tenir problemes amb la cola i el fred; I a part jo no funcionava del tot bé.
I l'altra Certescan, copa catalana per equips, on vaig fer parella amb el Garreta. Una cursa una mica cutre, pero on m'ho vaig passar prou bé. Sempre m'han agradat més les curses per equips. Van ser uns 1700m/d i de posició 9ens.
Una motivació gran per la temporada es el Troffeo Mezzalama que es fa a l'abril, però com hi havia d'anar amb el Chichi en principi no hi aniré. Aixi que m'haure d'aconformar en fer alguna cursa més de la copa catalana.
I lo que més em motiva es que l'Anna es recuperi i puguem anar a curtir-nos plegats.
Ara ja estic començant a pedalar per preparar l'Ironbike que es celebra a Italia al mes d'agost. Em ve molt de gust d'anar-hi, i m'és bastant igual l'estat de forma que tingui en el moment de la cursa. Així que m'ho prendré en calma. I a disfrutar del meu fill!!!


2 comentaris:

  1. Ei , ja era hora d'actualitzar algo!!Molta anims per la preparació de l'Ironbike , amb poc que tu faguis segur que t'anirà molt bé.No tinc el gust de coneixer al Jordi , però tots els anims també per ell.

    ResponElimina
  2. Jo ja casi ho tinc superat això... ara una mica de bondat i a punt per fer excursionetes divertides, esquí de muntanya no sé pas, ja que aquest any em falta material... catxis! però si no és aixó una altra cosa!!!
    Vull enviar MOLTS, MOLTS I MOLTS ànims al jordi... VENGA CHICHARRON QUE EN SORTIRÀS REFORÇAT D'AQUESTA!!!!!
    I tu Danielet ja vorem si podràs anar a l'Ironbike... són molts dies!es que t'apuntes a cada "fregaoo", aaix aquest papi!

    ResponElimina