divendres, 27 de març del 2009

Material Schia!!


Ultimament he estat bastant en contacte amb els de Schiameccanica, que és una empresa italiana que es dedica entre altres coses a fabricar fixacions i complements lleugers per l'esquí de muntanya.
He fet varies comandes per a gent d'aquí al Pallars i en aquesta última comanda m'han enviat taloneres i tanques alleugerides per a les botes Scarpa F1, per veure si els hi puc vendre.

El material es de primerissima qualitat, molt lleuger i amb garantia de per vida. I el que és més important: un cost inferior que altres productes de la mateixa categoria.
Us deixo unes fotografies a veure si us agraden.
Si us interesa, ja ho sabeu!

2 comentaris:

  1. Ep! a mi m'interessa!!! A veure si m'arriben les botes... me les provo... faig alguna esquiadeta de presa de contacte... em motivo i em passes tot aquest material d'"enflipets"!!! :-D
    Aaah! que ja s'acaba la temporada? Que les botes no m'arribaran? Doncs a veure si em dones una alegria i fem bons tractes!
    Chiaooo MAXIMILIANO!!!!!

    ResponElimina
  2. Eiii!!!
    Jo no tinc ni idea de material de esqui de muntanya però té una pinta molt bona i semblen el típic material delicatessen dels frikis del pes de qualsevol esport.

    Ja m'agradaria poder-te fer una comanda, senyal de que faria ski de muntanya.....jo vulllll!!!

    Salut

    ResponElimina