diumenge, 13 de desembre del 2009

De solet calentet a neueta gelada.

Divendres ja cansats de quasi no veure el sol, i veient que Teixet ja s'apanye sol per casa, vam decidir anar a buscar el solet a Senterada.
Motxilla i a l'esquena de papa fins al Pont de Diable! Uuuuaaaauuuu! Ta super alt, no es veu el fons del barranc!!! Diu papa que l'ha fet... joliiiiin!!! Més endavant li faré tornar! jiji
Tot baixant vam cullir carlets i fredolics per fer-nos un bon dinar, n'hi havien mooooooolts!
Fotos:

Dissabte matí furgo cap a Andorra amb mama, papa i tiet Javi... sort que venia tiet perque els dos a darrera ens ho passem molt bé i el viatge no s'em fa tant llarg.
Parem a comprar, passejar, a dinar i per fi arribem on papa i Javi feien la cursa, el Pas de la Casa. Quin freeeed més gran! sort que jo portava el mono d'esquiar i unes botes mooolt calentes!
I sabeu que?! tan sonats aquesta gent: Feia fred, no es veia res perque era fosc, i tots contents tirant amunt! a vegades no entenc res!

Sort en van tenir ells que la cursa no va durar gaire.
Després sopar a un restaurant que tothom podia agafar el què volia... jo tb vaig menjar! i en aquest lloc vam estar fins que em va agafar molta son... sort que vaig fer uns amics, el Marc i el Nil i vam jugar força estona!
Al final a papa li van tocar 2 forfaits per esquiar a Granvalira i a tiet una ronyonera... no se'l veia molt content per això, ja en deu tenir alguna!
Penjo les classificacions de la cursa perque veieu lo valents que estan aquesta gent... m'hauré de posar les piles si vull entrar en aquest "mundillo"
I avui quan ens hem aixecat, cap a Tremp que a Andorra feia massa fred! Com caseta no hi ha res!!!

1 comentari:

  1. gent!!que sapigueu que els organitzadors d'andorra em van dónar el canvi que ens debien " al gent de tremp" del pagament de les incripcions...quan us vegi ja us el donaré!!sinò me'l gasto amb torrons!!cuidou-vos besties!!

    ResponElimina