divendres, 18 de desembre del 2009

Nocturna Pas de la Casa

Estrenem temporada de curses d'esquí de muntanya amb la Nocturna del Pas.

Hi havia anat feia 2 anys i el record que en tenia era de respirar sang a les pujades i moooolt fred a les baixades i tb durant la nit; i els records no van fallar!
Aquest any per això, no estava disposat a passar fred dormint, apart el meu peque em venia a animar i ell es mereix el millor del món! Així que la millor elecció era la camper, sens dubte!

A les 10h teniem que sortir de Tremp, tot passant a buscar a Javbier... malalt acabo amb el tema de la puntualitat! Ni aixecant-me a les 8 del matí puc arribar a l'hora als llocs, quin estrés! Lo pitjor però el Javi, quina partera!!!! Jo no entenc com es pot estar tant EMPANAT! Tio, fest'ho mirar perque quan t'ho proposes em fots molt nerviós! I mentres l'Anna rient i fonten-se'n del meu estat! Com s'ha de veure un!
Doncs bé, una vegada tots ben assentats, que ja deurien ser vora les 11, i jo fent de xòfer, comencem el viatge cap a les Andorres. Cantem, riem, xarrem, i finalment passem la duana.
1a parada: Jorma. Ja tinc la meva forquilla DT-Swiss reparada! Ara montar-la i deixar-la a punt per la temporada vinent que haurà de treballar força!
2a parada: Farmacia. Doncs sí, si quan teniu algun mal us tracteu amb homeopatia, val totalment la pena!
3a parada: Viladomat. Finalment han caigut unes ulleres per la piscina.
S'han acabat les paradetes... tirem amunt fins que l'Aran ens avisa que ha de dinar; doncs dit i fet, parada obligada per omplir la panxa! mmmm.... pasta fresca i freda!

Pas de la Casa

Arribem darrera don Agustin, i aparquem per la zona d'aparcament. El termòmetre ja marca -7 i encara no s'ha fet fosc, que patirem!
Els nervis estan a flor de pell i només fem que dir tonteries, que si em poso desodorant, que si farem podium, que si un es dopa amb un inhalador... millor que anem a buscar els dorsals i ens deixem de tantes xorrades!
La meva sortida és a les 18h i la cursa comença a les 17,30h. però les sortides són cada poc temps i s'ha d'estar al loro. Marxem a canviar i a calentar una miqueta.
Hi ha molta gent, record d'inscripcions, i no se'n veuen gaires de "coixos"... que patirem aquesta temporada! La gent està moooolt fanàtica!
Finalment sortida: a tooooope! fa molt fred, i no acabo d'agafar el ritme; respiro sang! són 420m/dsn. molt foscos i molt rectes, l'últim mur es força pendent i s'enganxa força. 20m27s. Ara baixada... joder! rasca de la bona... buuuuuufff!
A baix l'Aran i l'Anna m'animen... això em dóna tanta energia que vull fer la 2a pujada JA!


Aquesta pujada molt millor, les sensacions són més bones, segur que vaig més lent! amunt amunt i 420m/dsn. més. 20m40s...ja deia jo que anava millor!
Així que 25è amb un temps total de 41:07s. no està mal!
El cabró del Javi ho ha fet de conya, 42,55 de temps total! El tio no va mai amb esquís ni a córrer però quan hi ha un crono es deixa la pell.

Després de la cursa dutxeta, soparet de luxe i sorteig de material... Eiiii!!! per fi m'ha tocat un premi dessent: 2 forfaits per Granvalira! ole-ole! quan nevi una mica més (andorra tb està molt pelat) tornarem amb l'anneta a fer uns descensos pel domini esquiable més gran dels pirineus.

2 comentaris:

  1. JodeRRR!!! Quina Rascaaaa!!!! Te mooolt mèrit això q feu...Tu PEr Patir allí pujant, i L'Aran i L'anneta per aguantar el fred allí animant, VAya Family de curtits!!! Jajaja...Segur q anirà molt bé la temporada.. lo importsnt és disfrutar amb els teuS ;-))
    Ànims, Salut i una Abraçada moooolt gran per Tots!!! Avere si quedem un dia!!!

    ResponElimina
  2. JAJAJA que bo lo de desesperar a la gent tan puntual....ja imagino tu nervios i l'Anna i Aran rient de tu jajaja
    De la cursa no vull pensar ene el fred que tenieu que patir...sou uns Curtits!!! L'Aran i Anneta sobrepassen lo de curtits perquè aguantar el fred per veure't patir ufff
    Per cert enhorabona pel forfait...al final t'ha tocat alguna cosa.

    Salutacions a la family!!!

    ResponElimina