diumenge, 27 de gener del 2008

Setmana 04/08

Dilluns: Després d'un matí de treball i just ben acabat la novela de TV3, que sembla mentida però encara la seguim... i mira que diem que és dolenta!!! Em decideixo a sortir a estirar les cames una mica tot corrent per "Los Seixols" de Tremp. 40minuts en solitari. A les 7, tal com està establert a l'horari dels militars, anem cap a la piscina amb el Dani. Avui hi ha molta gent, massa gent!!! per carril som 5 persones... així que fem entrenos de massificació! Total 1.250metres de crol.
Dimarts: Avui per sortir una mica després de la meva estimada novela i que em toqui el sol a la cara després d'hores de tanta boira i feina, quedem amb el Daniel d'agafar la bici i pujar fins al peu de l'ermita de Sant Sebastià tot fent un sprint de 5Km amb bici. Una vegada allà ens canviem el calçat i decidim fer varies pujades a l'ermita tot trotant...uuufff!!! quin cansament! Al final són 3 pujades, essent la tercera la més ràpida, inexplicable!

Dimecres: Les cames necessiten descansar, així que avui només vaig a nadar, 1.250m.

Dijous: Aquest mateix matí, quan el Dani ha arribat de Solsona, hem decidit fer un stage de 2 dies a Cerler, a casa el nostre estimat Xixi! Així que amb el C3, i derrapant a les curves, ens hem plantat a Cerler a les 12 del matí. Fins a la 1 no hem quedat amb el monitor català, així que fem uns metres extra per espera'l. Finalment quedem de fer cadascú al seu ritme el Gallinero(2.732m) on ens reunim; una vegada a dalt baixem per una pala de darrera al pic a fer un altre cim, Tuca Urmella(2.537), tornem al Gallinero i fem la baixada per pistes fins a Cerler... una baixada genial ja que les pistes ja estan tancades (són les 5 de la tarda) i hi ha molta tranquilitat.
Una vegada parat el Sunto, 1.900 metres de desnivell.

Divendres: El Xixi treballa i no es pot unir a l'excursió d'avui. El nostre primer objectiu era anar cap a Llanos de l'Hospital i fer la dent d'Alba, però les bromes de primera hora del matí ens tiren enrera i decidim fer una ruta desde Ampriu. Pugem pel costat de pistes fins al pic de Pasolovino (2.783m) i d'aquest amb els grampons posats anem flanquejant fins al pic de Castanesa(2.861m), on mengem alguna cosa. Només queda un flanqueig amb esquís per una pala un pel dura, una aresta a peu molt alpina i ... baixada boníssima fins a Ampriu. Com que encara és aviat, el Dani (que no en té mai prou!) em proposa pujar fins a la Colladeta d'Ampriu, així que tornem a posar pells i cap amunt, tot esquivant els super-esquiadors de pistes que baixen com botjos!!! i el Dani sap prou perque ho dic! Finalment surten 1.500metres de desnivell.

Dissabte: Doncs per variar una mica, i després d'aixecar-nos una mica tard, ens plantem a la presa de Sallente a les 12 del matí per fer una mica de pells. Pugem primer amb els esquís al coll per la pala de Pigolo i just a dalt on hi ha la font ens els posem. No hi sobra massa neu en aquesta vall, així que si la temperatura continua igual i no neva aviat haurem de tornar a pistes. Anem pujant per neu força dura, amb alguna relliscada de tant en tant fins a la collada de Coma Plana. Des d'allà veiem que just per on hem de passar a caigut un allau de placa que ens fa valorar una mica el nostre camí. Ens traiem els esquís i pugem amb grampons per les pedres fins al Tossalet de la Coma(2.724m), una vegada superat el perill, ja només ens queda l'últim ascens fins al Pic de Monterroio(2.861m). Avui baixant hi ha força neu crosta, així que són habituals les meves pèrdues de control i inevitables 2 caigudes! Fi de ruta...1.420m/desn.

Diumenge: A mig matí decideixo fer una rutilla tranquila amb btt per canviar una mica d'esport. Surto de Tremp tot pujant per les Gesseres cap a les Vinyes del Torres, d'aquí, i després de dubtar fins l'últim moment on tenia que acabar la meva ruta, decideixo pujar cap al Caragol fins al poste del Cap de la Serra. Després de comprovar que els caçadors no estaven per la zona, faig via fins al punt on s'agafa el sender de Sant Adrià, el qual vem arreglar aquesta tardor passada amb el Dani. Quin sender més xulo!!!! i encara està força net! aquest em porta al poble de Sant Adrià i d'aquí només falta la tornada cap a Tremp. Dades ruta: 28Km i 900m de desnivell.

DADES SETMANA:
- 2.500 metres de natació.
- 40 minuts de carrera continua + 15min totals de pujades a Sant Sebastià.
- 4.820 metres de desnivell amb esquís
- 38Km de btt + 1.000 metres de desnivell

IMATGES:

1. Que bé que t'ho passes punyetera!!!
    Aqui abaix amb la boira estic començant a pensant que el sol ha desaparegut en l'infinit del univers, però veient les teves fotos m'adono que el teniu segrestat allí adalt.
    Si veieu al Xixi doneu-li records.
    Salut Anneta!!!

2. Amb aquet desnivell que portes amb esquis ja podries anar a fer la Pierra-Menta. Que segueixi la Motivació!!!!!

3. Santi doncs tot és anar a buscar el sol que tampoc és tant lluny!!! i si, ara hi pensava amb la Pierra... no em queda ni res per ser una curtida com tu Danielet!
    A disfrutar campions!

4. Ostres fas més metres de desnivell que jo en tot el mes!! A part, ho fas variant esports i passant per zones diferents...ara entenc el teu nick del msn "disfrutant com mai". jejeje!!! Salut i continua aixi wapissima!!!