diumenge, 14 de setembre del 2008

Ermita de St. Salvador

Dia de la diada, dia de festa. He de buscar un lloc on puguem anar a caminar però no ens trobem tota la gent que avui deu estar per la muntanya...
Miro el mapa i entre Rivert i Toralla trobo una ermita anomenada Sant Salvador a la qual s’hi accedeix per una pista forestal des de Toralla, però segur que hi deu haver un antic camí o algun accés des del poble de Rivert... podem provar, aventura total!

Agafem el cotxe i amb un moment ens plantem al poble de Rivert, com ens pensàvem no hi ha cap indicació d’aquesta ermita al poble; mirant la direcció que teòricament hem de seguir surt una pista que segons el mapa va a donar al Corral de la Via i allà mor, provem!!! Tot seguint aquesta pista veiem que hi ha un camí antic abandonat però la pista el fa malbé i no podem veure per on continua, haurem de continuar per la pista un tros més.
Finalment, veient que cap camí puja en direcció l’ermita decidim pujar camp a través per l’aresta d’una serra on no hi ha tanta vegetació i podem anar avançant de manera còmode per carrerades, com més amunt més evident es fa la línia a seguir, fins i tot, trobem grans fites de pedres, hem fet bé!

Per fi arribem a 1.200m d’alçada, al cap de la Serra de Sant Salvador, davant mateix ens queda la Vall de Serradell... impressionant! La pena és que hi ha força calitja.
Carenegem fins arribar a l’ermita de Sant Salvador.

Com sempre, fotos, tonteries, una mica de combustible i descans; que feliços que som fent aquestes coses!!!

Decidim fer el descens per la pista forestal que marca al mapa, ja que baixa amb menys pendent i a mi m’anirà millor per l’esquena, a demés tot pujant hem observat que de la pista que va a Toralla hi ha un nou ramal que el fan arribar fins al Corral de la Via i d’aquí a Rivert, així no tindrem problema per tornar al cotxe... tot i que la tornada es fa bastant llargaaaa...Finalment a les 2 del migdia arribem al cotxe, una mica d’estiraments, omplim garrafes d’aigua a la font de Rivert i baixada cap a Tremp amb la feina feta; ara ja pot ploure!!!

1. eeeeeeiii!per fi vec el teu blog.Molt xulo!!cuida la panxona....see you!!