diumenge, 7 de desembre del 2008

Últim mes...i fent activitat!

Cada dia falta menys... d'aquí pocs dies:
- Coneixeré a l'Aran
- Em desfaré del pes que porto a sobre i no em deixa dormir a gust
- començarà una altra etapa a la meva vida
d'aquí uns dies tot serà diferent!!!
Però puc estar molt i molt contenta perquè estic fent vida normal dins l'últim mes d'embaràs... què dic normal... vida activa total!!!
Divendres vaig decidir apuntar-me amb el Dani i el Santi a fer una sortida amb raquetes per les pistes de Port Ainé, a primera hora del matí el dia no prometia massa però una vegada a pistes la cosa semblava que meteorologicament s'obria... podriem fer alguna caminadeta de rigor, vaig pensar! Un dia fantàstic! Ens va nevar, va sortir el solet i vem acabar fent un pic de l'Orri... quina paciència que tens Santi! I jo m'ho vaig passar super bé! I es que fent aquestes coses sóc més feliç que un anís... no puc demanar més!
Ahir dissabte vaig decidir fer matí de descans però havent dinat... necessito caminar!!! la panxa em demana fer baixar el dinar... no m'hi cap tot a dins! així que amb el dani (ultimament ho fem cada migdia que estem per Tremp) sortim a caminar pel poble i rodalies, i no sabeu la de marujeos que pesquem!
Avui he sortit a caminar al matí per la zona de la depuradora de tremp,... em trobo fantàsticament bé, espero que l'Aran se li faci petita la meva panxa i vulgui sortir aviat... perque vull que surti ja!!! però... he de tenir paciència. (buuuuffff!)
La setmana vinent si tot va bé anirem a fer una visita al Xixi a Benasc, el millor pis de Benasc ens ha dit, això ho vull vere... així que també m'enduré les meves estimades raquetes per fer petites excursions per la zona... i ja explicaré a la tornada com ha anat tot.

2 comentaris:

  1. Zona de la depuradora de Tremp , carai això em sembla que ho conec!!!!Molts anims que falta poquet!!!

    ResponElimina
  2. Jolin!! No es pot demanar mes!! Falten poques setmanes i encara estas fotent palos al Santi amb les raquetes... jejejej
    Ja ho sas que per mi ets la millor!!

    ResponElimina