dissabte, 21 de març del 2009

Excursionetes enguixades per anar fent boca

3 dies... i guix fora!
5 setmanes d'immobilització del braç esquerra... "l'esquerra així has tingut sort" em repetia la gent... però es que jo sóc esquerrana :-(
"I ara com t'ho faràs amb el nen?" "Ja està bé... mira que anar a esquiar!" I es que la gent ja sap com fer-te sentir una irresponsable...! Ja us dic jo que si em separo de l'Aran un matí no sóc més irresponsable que si no m'en separo i finalment m'agafa una depressió!!!
Però durant aquest mes, amb guix i nen, hem anat a caminar per diversos paratges, Burriac, St.Corneli, Sta.Engràcia, St.Pere Màrtir, les antenes... i demà hem quedat per fer un Sant del Bosc... algú s'apunta???
Tot plegat m'ha passat més ràpid del que pensava!



2 comentaris:

  1. Llàstima de haver-lo llegit ara pq jo avui he tingut que sortir a córrer pel riu i la veritat és que és molt avorrit.
    Anneta t'entenc amb lo de "has tingut sort de ser l'esquerra" sort que som els millors i podem tot i amb el braç enguixat.
    Vinga molts ànims que això va per bon camí!!!!!
    Recuperació... fa bastant mal però com cada dia millores motiva a patir.
    Feu goig tots junts

    ResponElimina
  2. Ja ho tens superat, de seguida sera dimarts i per fi podras doblegar el colze... aviat mos empajararem por ai amb la bici!!!!

    ResponElimina