dimarts, 9 de març del 2010

Després de la nevada, primer contacte!

Doncs avui ens hem aixecat amb un dia radiant, cap núvol al cel i molta neu pels carrers. Amb l'Aran hem sortit a les 9 de casa i ja hem notat la rasca que feia... sembla mentida que estiguem al mes de març, per sensacions diria que voltem entre l'aniversari de l'Aran i el meu, quin temps tuuu!
Fent temps per deixar que el sol escalfi més la conca, i de pas avançar feina per casa; a les 11 del matí m'he vestit de ciclista.

Buufff! des de l'any passat que no agafo la bici!!! Tant esquí tant esquí em fa deixar de banda el meu esport rei, i és que no es pot fer tot ni ser a tot arreu... la part bona, és que ara que comença el bon temps agafo la bici amb més ganes que mai!
Avui ruta casi obligada, pujada a Sant Adrià, ja que les pistes estan plenes de neu dura que et fa impossible pedalar! Objectiu: primer contacte amb la bici i fer fotogràfies d'aquest paisatge tant blanc.

De pujada m'he trobat força bé, tinc les cames lentes però les sensacions són bones. He parat a fer fotos, xafar neu i intentar pedalar per sobre el mantell blanc, però fa tant gel avui que la neu està super dura, així que he descartat totalment l'opció de baixar per pista nevada... quina pena!

Perque us asseguro que he passat molt i molt i molt fred baixant per la carretera fins a Tremp; sort que a caseta m'esperava una dutxa amb aigua ben calenta!

1 comentari:

  1. Que guay... quin bon estreno!!
    Has estat de sort d'anar sola, si no segur que haguessim fet algun enredo per senderets nevats...
    jeje

    ResponElimina