dimarts, 27 d’abril del 2010

la France... e moolt gran!

Pos jo que em pensava que ja no tornaria a la guarde... avui m'he endut un disgust! es veu que només eren unes vacances! Però quines vacances més guays!!!! Hem anat a la France amb els papis i la superfurgo i m'ho he passat genial amb els papis per mi solet i dient "orvuà!" a tothom, ah! i "bonjú!" una semaneta més i parlo millor el francès que el català!
Us fai un petit resum... a vere si m'enrecordo de tot!!!
Vam marxar una tarda després de berenar d'aquí casa... mooooolt rato de furgo fins que vam parar... mama me diu que sóc un exagerat, però es que no m'agrada gens ta lligat tan rato!

Sopar, dumí i ... solet,solet!!!!!!!

Era molt important que fes solet de dia ja que sinó no podiem agafar la bici!
Casi cada matí feiem bici o caminavem per algun lloc molt xulo, ja que ens va fer molt bons dies, després furgo, vull dir dumí per recuperar forces, dinar i jugar als parques que ens anavem trobant! que eren molts i molt divertits!
I tot fent això anavem coneixent ciutats, pobles, poblets i llocs "trè jolí!"

El nostre itinerari, que me la xivat mama, ha sigut el següent:
Tremp - Barbazan - Romans - Chamonix - Trien - Tasch - Zermatt - Verbier - Chamonix - Prat sur Ardy - Ugine - Talloires - Annecy - Chambles - Ussel - Cahors - Barbazan - Tremp.
Tot això visitant 2 països diferents, França i Suïssa (Trien, Tasch, Zermatt i Verbier).

A Suïssa, més que res i vam anar per acompanyar a papa a una cursa de les seves, d'aquestes que es fan amb esquís. Allà on la van fer estava tot ple de militars amb uns camions super xulos, que ja m'hagués a mi agradat pujar-hi, però eren molt serios i me feia cosa preguntals-hi.

Pos papa va fer la cursa amb 2 nois més i van tardar tota una nit per arribar allà on nosaltres només vam tardar una dormida de les meves... deuria ser molt llarga perque tothom li va dir que ho va fer molt bé... potser perque ho van fer a les fosques!? no sé... li hauré de preguntar.

I una vegada acabada la cursa, ens en vem tornar cap a França.

Tot això ha durat una setmaneta on m'ho he passat molt bé i vull repetir aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada