dimarts, 15 de febrer del 2011

Aviat la bici pasarà davant els esquís..

Aquest hivern no està nevant gaire, cada cop em costa més de pujar a lliscar amb els esquís. Les activitats entresetmanals son bàsicament, a part d'estar per la família: Btt, córrer i fer el manteniment d'algun sender. Així que les sortides amb els esquís son de cap de setmana i de "qualitat" participant amb algunes de les nombroses curses que tenim pel Pirineu.
El divendres sortia de la feina m'anava una mica Just de pujar a Boí on feien una Cronoescalada de 1100m/d. Però com em van dir que es retrasaria la sortida vaig fer una tirada de cotxe Cervera-Plà de l'Ermita fent escala a Tremp per recollir el material i algo de menjar. Un cop allà retrobament amb els companys/es de fatigues i tambe algun mitic com el Vendri que despres de baixar de Goriz i fer escala a Barna va apareixer a Boí.
La cursa sortia de la corva de la carretera que encara la vall de St Martí i el Port de Rus. El primer tram seguia una pista amb neu gelada i una mica guarrilla, però per mi perfecte, despres enfilavem el cami vell cap a Raspes Roies. En algun tram vaig anar primer, pero poca estoneta eh!! de seguida em van pasar el Joan Turné i el Vendri, però manteniem el grup unit juntament amb el Guilla i Garreta.
El Turné es va posar al capdevant i es va distanciar una mica, al darrera el Guilla el Vendri i Jo fent estira i arronsa. Quan el terreny era guarrillo el vendri i jo retallavem al turné i al Guilla. Però l'ultrim tram era per pista amb 2 murs importants. Aixi que el Turné i el Guilla es van distanciar i poc després arribavem el Vendri i jo. Molt content, bon ambient i despres carn a la brasa i sorteig de material, ah i forfet de pistes gratis. Bestial!!



Dissabte l'Anneta i l'Aran em van dir que m'acompanyaven a Luchon (Sol no hi hagués anat) On es feia una cursa molt maca i alpina per les Peyreagudes. Degut que a la zona de Burg d'Oueil on s'acostuma a celebrar, no hi havia prou neu.
L'Aran va passar mala nit i no vam dormir gaire. A part jo tenia una mica de mal de panxa... Però a les 8 del matí ja estavem fent el control d'Arva a la sortida. L'itinerari prometia, Moltes conversions, canals, arestes, portejos, pasamans i baixades amb tot tipus de neus. Una cursa molt maca!!



Les sensacions van ser prou bones les 2 primeres pujades, sense errades i disfrutant al màxim dins del top 10. La tercera pujada em vaig prendre un Gel perque tocava, pero la panxa no estava per porqueries i no em va sentar massa be. Pujant vai afluixar una mica i a les baixades intentava llençar-me més. Hi havia un autòcton que a les baixades anava com un tiro, i jo intentava seguir-lo.
Al final 8è!!! Durant la cursa no vaig defallir massa, pero just acabar em van vindre tots els mals. Sort que l'Anneta i l'Aran m'esperaven a prop de l'arribada i vam decidir no quedar-nos a dinar i anar tirant cap a Tremp. Sort que l'Anneta conduia la Camper perque jo vaig quedar ben cansat...

Per la tarda a casa una mica de febre i mal de panxa, pero amb un parell de dies ja vaig estar be.
L'Aran pobret va anar empitjorant i al final vam anar al metge. Però ara ja està del tot bé. ES EL MILLOR!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada