dimecres, 9 d’abril del 2014

Finisher #NBR

Diumenge 6 d'abril vam fer una bona trobada amb molts bikers catalans i de fora que feia temps que no veiem, altres que només coneixiem via internet i nous companys que ens enduem tot compartint moments de patiment i de "disfrute" al Noguera Bike Race.


A les 9 en punt es donava el tret de sortida a la marxa, tant pel circuit de 40 km com pel de 90. Un munt de ciclistes concentrats amb un mateix objectiu... disfrutar d'un dia genial per la noguera... amb Mariano com a traçador del circuit tots sabiem que ens esperava una cursa ben xula!
Jo surto juntament amb el Javi i la Vane, tenint clar que ens esperen 90km per davant i més de 2400 metres de desnivell positiu... s'ha de sortir amb cap! La primera pujada la faig molt còmoda, les cames em van perfectes i no la trobo gens llarga, arribem a dalt i comença la diversió... Senderet cap aquí, pujadoret cap allà, pas subterrani... Genial! Els primers 30 km em passen super ràpid, xerrant amb un, saludant a l'altre, apretant en algun punt i forçant algun altre. A Vilanova de la Sal m'esperen el Josep Mª i la Eva que m'animen i m'ofereixen si necessito qualsevol cosa però de moment amb el que porto a sobre vaig molt bé, així que continuo... En aquest punt es separaven les curses (40 i 90) i a partir d'aquí el recorregut és una mica més tranquil, som un petit grupet que anem fent força junts i de tant en tant comentem la jugada. 
Ara la cursa va pujant direcció Fontepou, no sense de tant en tant disfrutar d'algun corriolet distret i ràpid. Em sap greu, per això, trobar-me tants envoltoris per terra de barretes i gels, de veritat que em fa vergonya compartir col·lectiu amb gent que no respecta per res l'entorn ni té cap mena de respecte envers els organitzadors ni companys... quina pena! Tant costa tornar-se a posar l'envoltori al maillot???

Bé, continuem pujant per pista trencada i tècnica cap a Fondepou, amb la companyia del Javi tot es fa més distret, amb un plis plas i algun peu a terra comença una baixada ben divertida.


A partir d'aquí la cosa planeja bastant, la part bona és que anem ràpid i els quilòmetres avancen, però això de planejar a mi em cansa bastant... física i psicològicament, però bé... ningú va dir que sería fàcil! 
Al pas pel control de Santa Linya porto 2hores 44min a 3 min de la segona noia i a 7min de la primera, molt contenta ja que tant l'Ada com la Ramona són dos màquines del btt! a veure si puc aguantar el ritme!!!
Em trobo la Leila que em canvia el botellí i m'anima amb moltes forces! Vinga doncs a muerte!!!! Vaig fent bé,  ja costa trobar la posició còmoda sobre la bici però quan ens trobem un corriolet encara m'animo i disfruto tot buscant la millor traçada! 
Hi ha moments de la ruta que no sabia ni on era, però de tant en tant m'anava situant... una manera de tenir ocupat el cap, fer orientació! jijiji 
Al penúltim sender, que va a donar a la pista de l'inici de la marxa, em foto un bon bolet! "No res, no res", agafo la bici i continuo tot i que noto que a la cama esquerra m'he fet una bona encetada... pica, pica! 
Finalment... sembla mentida, un miratge, però ja es veu el pantà de Sant Llorenç! Brutal... les vistes, el corriol de baixada i la sensació d'acabar... Finisher'14 i tercera fèmina amb un temps de 5hores 23min a 8min de l'Ada i 18 de la Ramona... ah! i darrera meu a 1min! la quarta noia... ben apretadet ho he fet això!!! El Dani m'espera a l'arribada, ell fa uns 45min que ha acabat i tot li ha anat molt bé també.


I no puc oblidar el suport rebut per l'equip Blue Motors, per ajudar-me en tot moment i donar-me tot el què necessitava, sou genials! 
I Javi... mil gràcies per acompanyar-me els 90km... aviat més i millor!!!


Una cursa molt ben organitzada, molt treballada i des d'aquí felicito a tots els que heu estat currant perque tot sortís perfecte, ho heu aconseguit! La recomano totalment!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada