dilluns, 4 d’agost del 2008

1er cap de setmana d'agost i de caloooor!!!

Amb l'arribada del mes d'agost la calor s'ha començat a notar de valent, però aquest no ha sigut motiu per deixar de fer cosetes, disfrutar dels matins, el lago i altres activitats, i és que no hi ha res com trobar-me tant bé en el meu estat!!!
Dissabte vaig convèncer al Dani perque deixés de curtir-se en excés i m'acompanyés a fer un tomb caminant pel camí de la Serpent, feia força caloreta però per Collegats passava un airet ben bó... encara se'm fa estrany pujar tot fent la xerrada, mirant el paisatge, i fent safareig! També vem poguer observar que durant el mes d'agost la gent pel pallars surt fins i tot de sota les pedres... gent per tot arreu i cotxes i més cotxes pujant direcció a Sort... on es deuen posar? Quin agobio!!!
Baixant de caminar, tots suats, vam parar a comportes i vam fer una nadada fins l'altra costat del lago... l'aigua boníssima i nadar un plaer!!! Què feliç que sóc fent aquestes coses!!!!Això sí, ara el cansament m'atrapa de manera alarmant... després de dinar, amb la panxa plena, no em vaig poguer moure de casa en tota la tarda! i es que d'una manera o altra he de notar que començo a fer força panxeta!Diumenge, a canvi que dissabte el dani havia estat tot el dia a la "meva disposició" (massa poc!!!), jo l'acompanyava a Besians a fer una cursa de btt del circuit Challenge Ribagorza.A les 9,30 arribavem al poble de Besians amb els nervis a flor de pell, no em pregunteu perquè jo em poso nerviosa, però és així, deu ser el record de passar per aquestes situacions! Fem la inscripció, preparem dorsals, material i mentres el dani comença a estirar les cames jo passejo observant les correcuites de la gent... em trobo a la gent de Balaguer, que com sempre no falten a cap cursa , encara que puntuals no ho són a cap tampoc!
Finalment a les 10,30 donen la sortida, amb una calor que no es pot aguantar! Sort que només són 30km i d'aquí 1h30m segurament ja començaran a arribar! La gent va a mueeeerte i la primera pujada que es pot veure desde el poble la majoria la fan molt i molt ràpid!
Esmorzo, agafo la furgo i marxo cap al poble de Perarrua, lloc on hi ha preparada l'arribada amb un circuit urbà final que cap ciclista s'espera. Faig temps per aquest últim poblet fent turisme i resseguint el circuit urbà mirant el lloc més adequat on posa'm per animar als corredors. Amb 1hora 6minuts passa el primer, 1hora 8min el segon i amb 1h10min dos ciclistes disputant-se la tercera posició.... lo danielet! quin fiera! l'ànimo perquè només queda la recta final i no es deixi guanyar la posició a l'últim esprint.... ho aconsegueix, 3a posició i 80€ de regal, Felicitats!!!
Més tard també arriba la Mireia fent 1a posició com a noia, el Santi, el Xavi, la Maria... amb un moment són tots allà
Fa tanta calor que decidim anar a fer un banyet al riu del costat del poble... que bé que ens quedem, l'aigua un pèl fresqueta però fantàstica! Després d'això només queda anar a omplir una mica la panxa a Graus i viatge de tornada cap a Tremp.
Resumint: Molta molta calor però un plaer de cap de setmana!

3 comentaris:

  1. Per parts,
    Primer estas guapissssima.
    Segon veig perillar el lideratge del mascle de la familia...aish aquest Teix.
    Tercer m'alegro que vagis fent coses. Molt bona senyal.
    Quart el Danielet no se que menja però esta fet una bestia, diumenge només se sentia -Qui és aquest tio que esta tan fort?
    Per últim un plaer remullar-nos al riu i dinar junts.

    Cuida't però sobretot que et cuidin.

    ResponElimina
  2. Eiiiiiii!!! Jo tambe m'ho vaig passar molt be amb tots vosaltres. Aixo ho hem de repetir mes sovint...Podium inclos jijij. Si que es veritat que estas guapissima Seixetes!!

    ResponElimina
  3. Osti nois!!! Quants "piropos"! a veure si m'hauré de quedar embarassada més sovint...
    Bueno, vist lo vist hem de quedar més sovint que quan ho fem a tots ens aporta coses bones!
    Així que... Fins aviat!

    ResponElimina