dissabte, 9 d’agost del 2008

Feliç com un anís!!!

Divendres 8 agost de 2008, teniem hora a l'hospital Arnau de lleida per veure com evoluciona el meu embaràs. Estic de 5 mesos i ja passo per la meitat d'aquesta precursa que començarà algun dia de desembre d'aquest mateix any.
Es dirà Aran i segons vam poguer veure ahir tan jo com el Dani, està tot perfecte i es mou cada dia amb una mica més de força, ja fa 20cm de llargada i pesa uns 250grams i el cor li va a unes 150puls/min. Ens van mostrar la cara, columna, cervell, extremitats .... es veia tot! fins i tot li van fer una foto dels genitals que no mostraré per respecte al propi Aran, jejeje!
El què si que penjaré serà les fotos de l'evolució de l'Aran desde el principi fins als 4 mesos, un gran canvi com podeu veure!

9 setmanes.














A les 12 setmanes, 3mesos.

Foto del perfil de la cara als 4mesos.






Doncs com podeu pensar estem super contents amb tot el què ens està passant, ademés em trobo super bé cosa que encara em fa gaudir més de tot plegat. Ah! i fa uns dies que ademés de ja nota'l jo el Dani també ha notat els moviments que fa i tot plegat fa que tot sigui més real i palpable ( i mai millor dit!).

Així que com veieu Curtits, ja queda menys perque pugui tornar al vostre món, al món del curtiment, i serà quan l'Aran em deixi!

2 comentaris:

  1. Felicitats guapíssima! no en sabia res i me'n alegro molt per tu ah! i pel dani tb.
    Una abraçada.
    T'espero veure aviat a les curses.

    maratonià de la plana.

    ResponElimina
  2. MOLTES FELICITATS!!!
    Aran, nom poc habitual i bonic....m'agrada.
    Per cert aquest petitet quina cursa prepara? perquè estar fent sessions indoor a 150ppm, per mi que ja prepara alguna mega-curtida per fer en familia ben aviat.....i ben fet que fa perquè amb els pares que té ja es pot cordar ben fort les botes.
    Cuidat

    ResponElimina