divendres, 26 de juny del 2009

Ja m'he quedat amb les ganes abans d'hora!

Quina impotència! Voler anar a algun lloc però no poder-ho fer; haver pagat la inscripció d'una cursa pero no poder-hi anar,... això em passa per ruca... culpa meva!!! Però no m'agrada que ningú deixi de fer coses per acompanya'm a mi...!

Així que aquest cap de setmana toca quedar-me a caseta amb l'Aran i el Teix. Espero poder fer la pròxima duatló, ja que són les curses que més m'agraden, de moment ja m'he quedat amb les ganes... hauré d'esperar fins al setembre!!!



4 comentaris:

  1. T'entenc, ara mateix estas hiper-motivada per fer de tot, però recorda que cada cap de setmana hi ha alguna du, marxa, cursa o lo que sigui on poder disfrutar.
    Cuida't Anneta

    ResponElimina
  2. Jolin... ara em fas sentir malament. A la propera hi anem segur, eh!!?

    ResponElimina
  3. No passa res! està superat! i si no hi vaig anar es perque així tenia que ser.
    Aquest finde he disfrutat a tope de l'Aran, ha fet la seva primera banyada al lago, he descansat i encara flipo amb la super furgo nova que tenim!!!!

    ResponElimina
  4. Bueno, por lo menos has disfrutado del Aran y habeis pasado bien juntos.
    Un abrazo pareja

    ResponElimina