dilluns, 15 de juny del 2009

La Nargona 2009

Tinc un mal d'espatlla que sembla que hagi estat remant durant tot un dia sencer... tot i que ara malament ho tenim per anar a remar a Sant Antoni amb això del musclo zebra... No, no és de remar és de la marxa btt que vaig participar ahir, i les cames com noves, quines coses, eeeh!
A les 6,30 em sona el despertador... buuufff! quina mandra... l'Aran està dormint com un angelet així que aprofito per menjar algo, endressar les coses i per últim... despertar a l'angelet... quina pena!!!! Que dolenta que sóc... però la mama a d'anar a pedalar! Així que cap a casa la iaia. Mon pare ja està a punt per acompanyar-me i em fa pena deixar al nen... sempre em passa el mateix! però em tira tant anar a pedalar que se'm passa desseguida, ademés amb la iaia l'Aran està de conya! 7.30 sortim de Tremp, i xino xano anem fent direcció a Coll de Nargó, quan passem per Bóixols em truca el Dani "encara estàs aquí???!!" El què faltava! ja m'ha posat nerviosa! Però les curves del port de Boixols ens limiten la velocitat i no és pot córrer més! Ja m'esperaran... o no? aaaiiiissh!
A les 8,40 arribem a la zona d'aparcament, el Dani apareix amb els dorsals, 1122 per mi, ole ole!!! quant de temps sense posa'm un dorsal ( i això que és una pedalada!!!) ens preparem i a les 9 ja estem a punt a la sortida. Bicis de tot tipus, i moooooltes noies! Què guai!!! Continuem a la sortida... 9.05, 9.10 fins a les 9.15 no dónen la sortida... tanta pressa per no res! sempre passa igual.

Sortida! M'he posicionat bastant enrera i tardo uns moments a poder pedalar, comentaris com "el primer ja deu estar a punt d'arribar" resonen per la zona; però al cap d'un moment carretera, plat gran i anar passant gent. Vaig a un ritme cómode sense forçar massa... ja hi haurà temps per cansa'm i és que el meu desig és aguantar la marxa llarga i si forço massa al principi no sé si ho aguantaré! Però cada vegada em trobo millor i de manera inconscient vaig pujant el ritme. La primera pujada i més llarga em passa super ràpid i el cos em respon super bé, adelanto força gent i això em fa motivar-me a seguir igual!

Les baixades però ja són un altre història... el braç se'm carrega bastant ràpid i no puc córrer gaire, així que amb alguns nois ens anem trobant durant tota la ruta, ells m'avancen a la baixada i jo els torno a enganxar a la pujada!
Arribem a l'encreuament de Gavarra i allà em diuen que sóc la segona noia... osti! però si n'hi havien 30 o 40 a la sortida... que bé!!!


A partir d'aquí comencen els corriols... super xulos, n'hi ha de ràpids, de tècnics, en pujada, en baixada! Ho faig tot amb el mateix grupet de nois i això ens fa compartir el plaer de tots aquells paratges fantàstics!!!




3er i últim avituallament, ja començo a notar el cansament, 1 vas d'aquarius, i tros de platan i expliqueu-me que em queda!!! "1 pujada de 3 km i ja ho tens això!" em diu un noi... doncs som'hi!



Corriolet super xulo que el disfruto en solitari... no vec a ningú ni davant ni darrera, pista guarra amb gravilla... ojo peligro! ademés està començant a ploure... ai ai ai que la pujada de 3km la faré xopa... però no! el temps es comporta i la pujada la faig sense pluja, i amb comoditat... estic flipant! pujant em trobo super bé! adelanto 1, 2, 3 i finalment arribo dalt... ja tenim la pujada a la butxaca! Intento situar-me i buscar Coll de Nargó, però estic totalment perduda així que torno a mirar endavant i seguir les marques de la marxa... senderillo!!!! xulo xulo... buaah! m'ho estic passant super bé, i encara que vaig força a poc a poc començo disfrutant un munt i no baixo de la bici... però el corriol no s'acaba mai! Em noto els braços inflats, em fan mal, el braç esquerra no em respon com jo voldria... però vaig aguantant i pels meus... ovaris que no baixo de la bici! Per fi.... la pista s'eixampla i puc començar a pedalar, intento pujar marxes... oh oh!! no puc! quin mal els braços no puc fer força amb els dits!!! Descanso un moment i ara sí, pujo marxes i a veure si enganxo al noi de davant!

És l'últim tram, de cames vaig molt bé, encara que estic cansada, tinc ganes d'arribar! Última pujada al poble, aconsegueixo adelantar a l'últim biker que tenia a "tiro", i per fi ARRIBADA!

Finalment 3hores 54min. per una ruta de 47Km i 1770m/desn.

Estic contenta i animada per fer moltes coses sobre la bici... és el que més m'agrada!!!




3 comentaris:

  1. Eooo!! Aquesta l'hem de repetir!! Jo miraré de no punxar ni perdre el botellí... I tu.. Com t'ho fas per sortir a totes les fotos?

    ResponElimina
  2. Una... que es fa veure! jajaajaaaa!!!
    Bueno quan vulguis hi tornem, ara! no sé pas si m'enrecordaré de tots els corriolets...!!!

    ResponElimina
  3. Joeeeeer, estas volviendo con las pilas requetecargadas ehh!! Enhorabuena por las buenas sensaciones y por disfrutarlo!!
    Ahora cuida ese brazo ehh, no vayas a forzar demasiado!!

    Un abrazo

    ResponElimina