dijous, 22 d’octubre del 2009

I després de pluja...Ca-Co!!!

Quin dia de pluja brutal! Ha caigut força aigua i el que és més interessant... ha caigut neueta al pirineu; segur que n'hi ha que ja deuen estar amb les dents ben llargues esperant el moment de trepitjar aquesta 1a capa blanca!
Al migdia, però, ha parat de ploure, el cel s'ha obert i ha sigut el moment de sortir del niu...
Tràmits per deixar unes horetes a l'Aran amb els avis i... tonto l'últim! A les 5 haviem quedat amb Wein a La Pobla.
La ruta estava decidida: Tomb a Montsor, per mi perfecte!!!
El paisatge que anavem veien tot pujant era fantàstic! Ha quedat un dia clar i les llums de la tarda et feien sentir únic en aquest indret. El Gerard i el Dani no callaven ni un moment, i jo anar escoltant i quan tenia esma hi deia la meva, total, que amb un moment hem sigut a dalt... o això m'ha semblat! Tema principal de conversa: esquís, botes, neu, grampons... "que tienen los hombres en la cabeza???" em sembla que m'ha quedat bastant clar!


A l'arribar a Montsor, ja eren les 6 passades i hem tornat a flipar com les últimes llums del dia il·luminaven aquest poble abandonat, és que només per aquestes petites coses val la pena fer el què fem... estar per aquests paratges i superar-te poc a poc per intentar pujar més ràpid et fa sentir més viu que mai! Deu ser això el que enganxa del curtiment!!!
La baixada ha sigut en la mateixa línia, aquells 2 xerrant i jo corrent per no quedar-me enrera... sempre passa igual!

Ja tinc un altre dia de Ca-Co a la butxaca!!!

2 comentaris:

  1. Clar q si wapaaa!!! Així q ja ha caigut neu¿?¿? Osti, aquest any farem esquí de montanya, no¿? Jo en tinc moltes ganes... Ja em faràs de guia! PEr cert, ens veurem diumenge als ermitanyos, no¿?? No pots faltar-hi, eh!!! I sino trobeu ningú amb qui deixar el Pitit, el puc cuidar jo!!!

    Petons

    ResponElimina
  2. Mireieta, tot arreglat per baixar diumenge a Balaguer! així que t'allibero de fer un possible cangur, jejeje!!!
    Doncs a veure si aquest any puges a fer pells que jo tinc material nou!!! a tooooope!!!

    ResponElimina