dilluns, 18 de gener del 2010

1er dia... diferent

Pos avui al matí he estat amb molts nens, jugant, barallant-me, plorant, rient,... i els papas no hi eren! Papa m'ha deixat tot sol a les 9 del matí i fins l'hora de dinar no m'ha vingut a buscar,... a mi em sembla que mama no ho sap, ui quan ho sapiga... li fotrà una bronca!!! jijijiji
Al principi me enfadat una mica però com tots els nens estaven contents i jugant desseguida m'ha passat!
Demà m'ha dit papa que hi tornaré, però em sembla que em quedaré am mama a veure si així no hi vaig!
Us he explicat això perque ara feia dies que no feia res interessant, me vai posar malalt i m'han fet estar tancat a casa molts dies! Sort que ja me posat bò!!!!
I un dia d'aquests a veure si vaig a pendre el sol a la neueta que ja en tinc ganes, a més els papis estan molt morenos i jo no... això no pot ser!!!
Ah! Sabeu que mama ahir va fer una cursa amb esquís!!!! La meva mama la millor!!!!!! A veure si a la pròxima la puc anar a animar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada