dijous, 28 de gener del 2010

Quin fred!

Si voleu que us digui la veritat, ja tinc ganes de que comenci a fer més caloreta i bon temps; poder anar a fer excusionetes a la muntanya, voltar amb la camper per qualsevol lloc lluny de casa!
Fa molts i molts dies que no fem excursionetes amb els papis, i és que claro a mi encara me cauen los mocs i tinc una mica de tos i mama tampoc no s'ha trobat massa bé, a més de tenir un ull ben morat, quina tia! va caure esquiant i fa una pinta que sembla que s'hagi barallat amb algú, jajaja! no la puc deixar sortir de casa sense mi!
Ara el que faig cada dia és anar a la guarderia, quan hi arribo em fa mandra queda'm però una vegada a dins amb els nens i les "senyus" m'ho passo força bé, sobretot quan sonen cançons i ballem, és super xuli ballar i m'ha dit la senyu que jo en sé mooolt, claro! perque amb papa ho fem tot sovint! jijijijiii
Avui mama treballa, però m'ha vingut a buscar igual, i sabeu que, encara que fa molt fred m'ha vingut a buscar amb la bici... bien! bona senyal!!! ara estic a casa iaia on he dinat i esperaré a mama. I papa?...mmmmm.... pos ahir va treballar tot lo dia però avui al matí m'ha deixat a la guarde i ara...mmmm... segur que deu estar a la muntanya el dolent! Aiiisssh! només em vull fer gran per fer com ell, quina vida! jejeje
Pos espero aviat poder explicar-vos alguna excursioneta, que si he sentit bé als papis per casa aquest cap de setmana toca... bien!!!! A veure si és veritat.
Una abraçada per tots i abrigueu-vos bé que fa mooolt fred!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada