dilluns, 8 de febrer del 2010

Quants dies?!

Fa molts dies que no faig cap entrada... els mateixos que fa que no em mirava el meu petit racó d'escrits i fotos! Uuuuauuu! brutal! només val la pena tenir un bloc per llegir les entrades fetes fa dies i reviure aquells moments fantàstics!!! Ah! i a sobre els coleguilles et fan els comentaris... què hi ha més bonic que això... bé, moltes coses, però això també és bonic, no?
Vaig mig abandonar el bloc a la tardor... jo és que vaig a èpoques, podria dir que no sóc una persona molt constant, encara que ho intento, per això a vegades el bloc m'ajuda a tornar a agafar amb ganes petites desmotivacions que m'invaeixen... mira tu! cadascú és com és i cadascú sap el que necessita, o no?!
Doncs res, que passat un temps fent de tot, una mica de caco, una mica de pells, una mica massa de mami, i poca cosa de bici torno a escriure... perque en tinc ganes!
Ah! també vaig fer la meva primera cursa d'esquí de muntanya... la podria resumir com: La cursa fantasma amb sala tropical; doncs sí, fantasma perque no han sortit classificacions enlloc, i sala tropical pel mega apartament calentet que ens esperava quan vam acabar la cursa, ben xops d'estar 2hores burxant com una bèstia per pistes d'esquí, sota pluja i neu humida amb visibilitat nula... un plaer! jajajaaaa!!! Així que de moment no he repetit... he preferit anar a animar al Terri , que el tio poc a poc va agafant el ritmillo de l'esquí de muntanya!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada