dilluns, 15 de febrer del 2010

Setmana de Carnaval.

Setmaneta freda i amb aire gelat... quina rasca!
Aquesta setmana no he tingut ni ganes de pujar a esquiar: massa aire, massa gel... vull neu primavera, dies de calor! però de moment no vec la fi a aquest hivern tant fred i amb tant de gel.
Resum setmaneta:
-Dimarts 9: a Tremp plou. Poca cosa es pot fer... Així que amb Dani decidim anar a fer el "circuit" de Tremp, que encara que està una mica enfangat ens serveix per quedar-nos bé tot cansant-nos una mica.
-Dimecres 10: Per fi! Tenia moltes ganes de pujar a San-Co i avui és el dia! Així que després de deixar a l'Aran a la "guarde", agafem el cotxe i cap a Aramunt... uosti! arribem a Aramunt i tot el camp de futbol és un aparcament militar! buuuuuffff! tots els militars tipo ramat caminen per la pista direcció a Sant Corneli... no pot ser els hem d'adelantar sinó som pell!!! Així que pujada a fondoooo (per mi, no pel Dani) fins a l'Ermita de dalt al cim... quin cansament! però ha sigut divertit! De baixada ens trobem a tota la "patolea" pujant a ritmillo i renegant un de l'altre... ara, si aneu a fer un san-co no tingueu por de perdre-us perque està super fresat el camí!
-Dijous 11: Piscina. Aquest any estic nadant molt poc, però es que és una passada la gent que hi ha a la piscina... una merda!
- Divendres 12: Dia de carnaval a la guarderia de l'Aran... corredor de muntanya: amb pantalonets curts sobre unes mitges de llana, samarreta de colomina, dorsal de la Vall Fosca i botelleta d'hidratació! Brutaaaal! Mentres ell celebra el carnaval amb els companys d'escola jo em retrobo amb la Maria... que ja tocava! De moment ja hem planejat soparet per dijous vinent!
-Dissabte 13: Avui toca fer una mica de pells per preparar la Vall Fosca 2010. Decidim anar a Llessuí. De primer ja tenim conducció 4x4... ja sé perque el Dani sempre vol anar a Llessuí!!! Avui em torno a posar els meus esquís "Hagan reptile". Pujada dura... no estic massa fina i la pujada es fa llarga; tot el contrari de la baixada... la neu està fatal, tot ventat, però els meis esquís van de conya! que bé!!!!!
-Diumenge 14: Tornem a anar a la neu. Avui apart del Dani, m'acompanyen Jabvier i Wein. Pugem per Pigolo, i cap a Entremonts. Tot està com un vidre i la meva panxa encara està tocada... m'arrossego! però no abandono! (no sé que és pitjor!)
Baixada per "hiel" i neu ventada, a trams guai i a trams força perillós! A veure si neva per la cursa, perque ara està tot... una mica dur!
Aquesta setmana que ve intentaré sortir algun dia amb esquís, volem provar amb Javi la "goma" pel dia de la prova, anar algun dia a la piscina i esperar a que nevi un pamet per no patir tant el dissabte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada