dilluns, 28 de juny del 2010

Per fi A PAPA!

Papa ha tornat a casa després d'una setmana d'estar amb mama solets. Ha tornat més prim moreno i plè de llagues... quin dolent! segur que no ha parat de fer coses i més coses!!!!
Amb mama hem estat per Tremp, hem anat a la piscina, al lago i m'ho he passat força bé, però claro a mi m'agrada tenir a papa i mama junts i fins avui no ho he aconseguit! Ja me començava a preocupar!

Però per fi aquesta tarda ens hem tornat a passejar els 3 sota la pluja que a mi m'agrada molt! xafar xarcos, mullar-me el cap... que guai!!!!!! Així que per celebrar-ho hem anat a comprar una coca de sucre ben grossa... uuuuaaaalaaaa! quin berenar!!!
Mentres berenavem papa ens ha explicat tot el que ha fet, bici, córrer, patinar, remar... jolin! moltes coses!!!! Encara que jo i mama ja ho sabiem perque el seguiem per internet! Sabeu... amb el seu equip han quedat 3ers!!! ole ole!!!



Ara espero que no marxi fins d'aquí molts dies, o que si ho fa poguem anar els tres juntets, estem tant bé! jijiji

Avui tamé estic molt content perque mama m'ha dit que al juliol i agost no aniré a la guarde, anirem a aprendre nedar amb mama! uaaaaaalaaaaaa!!!! que bé!!!! mama diu que al setembre ja en sabré, que guai!!!


Ara me'n vai a domir ben content!



Bona nit a tooooots!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada