dilluns, 26 de juliol del 2010

Triador + Montsent

Sortim de casa a les 11 passades direcció la Vall Fosca, tinc la sensació que avui serà un dia genial!
Vora les 12 comencem a pedalar des del poble fantasma d'Espui... el Triador ens espera! solo los elegidos llegaran! jiijijii

Avui agafo ritmet amb més facilitat que l'altre dia pel Boumort, Dani fa el mateix al seu nivell, per tant, no ens veiem fins a mitja pujada que m'espera. Avui per això, he trobat totes les gràcies a la pujada al triador, m'agrada! les vistes, els petits i no tant petits murs, les ziga-zagues, l'airet fresquet de la zona... brutal! Amb 1hora 15min ens plantem a dalt al poste, però seguim pujant pel mig del prat direcció Montsent fins trobar una zona segura per deixar les bicis (avui és diumenge i s'ha de vigilar). Transició! Fotos, menjar, xerramenca... aquestes transicions sí que m'agraden!


Una vegada enfundats en les nostres salomon (forever) comencem a caminar amb el Montsent davant nostre, el objectiu a coronar! Què bonic!
Dani, impacient com sempre, em diu que quedem a una roca al final del prat, millor que cadascú vagi al seu ritme... i tant!!!
Jo vaig fent i per sorpresa meva i d'algú més Dani no marxa gaire lluny, va fent davant meu i cada 2 per 3 es va girant... m'agafen ganes de riure, però , què deu fer???


Finalment al prat més dret s'enfila més ràpid que jo i em treu distància, òstia òstia m'estic cansant però m'està passant super ràpid la pujada! Buuuufff! Ens trobem a la roca esmentada abans i decidim pujar per una canal de l'esquerra mira't des d'on som. Es puja bé mig grimpant mig caminant, fem alguna foto i continuem a buscar el cim.


Ens creuem amb un noi que ja baixa... ja vec quin serà l'objectiu de baixada...
CIM, 2883m, Fantàstic!!!! Quina vista! quin airet!



Foto, firma i cap a baix!
"Venga Anneta que hem d'agafar a l'excursionista!!!" Sempre igual, quin picat que està fet aquest del Terrisse!
Comencem baixant entre pedres, no gaire ràpid perque les cames es vagin acostumant, arribem al prat i venga treball de quadriceps brutal... buuufff!!! "mita'l que ja el tenim a tir! està fet pols" sento que em crida el Dani... jajajjaaaaa!!! Sempre analitzant al rival! jajajaa
Baixem a fondooo, bé al què em deixen les meves cames i passem per la vora de l'excursionista... vaaaaa!!! però si va xiulant! va de passeig i natres fent piques com a malalts... quina gent!
Arribo a la bici feta pols, tinc flato i les cames s'em pleguen soles; així que ens canviem tranquilament i comencem la baixada final per la pista del triador.

Quina ruta, quin dia, quin cruiximent! Són casi les 4 de la tarda i tenim una gana que no ens hi veiem, així que cotxe cap a Tremp i a dinar! Arribem a casa la iaia i tenim el dinar fet i el peque dormint... si és que millor no podem fer les coses, i millor family no podem tenir!!!

2 comentaris:

  1. Lo be que ens ho passem!! Hi ha temps per tot. Encara tinc agulletes a l'esquena de col.locar el parquet... falta d'entrenament!

    ResponElimina
  2. Traqui que la setmana vinent has de col·locat més parquet i segur que les sensacions ja seran més bones!

    ResponElimina