dilluns, 2 d’agost del 2010

Una de frenos...

Hi havia una vegada... una ciclista o biciclista que li agradava pedalar molt però no tenia massa temps perque també era mama, o sigui, una mama ciclista, perque lo primer és lo primer!
Doncs aquesta noia, que de la vergonya que em fa explicar això diria que no la conec de res, va decidir apuntar-se a una cursa de btt; i fins aquí tot correcte.
Dia D:
Tret de sortida de la cursa, tothom va molt ràpid, el primer tram del és circuit plà i tothom l'avança, la gent està molt forta, li pesen molt les cames... tota mena de sensacions sense dubtar ni un moment de la seva estimada bici, i així 30 km, 2 voltes en un circuit de 15km. Finalment arriba a meta... de les últimes.
Els seus companys de cursa preocupats de què li podia haver passat s'interessen pel seu estat, "no m'he trobat massa bé, així que he agafat un ritme per poder acabar i aquí estic!"
Finalment, un noi més espavilat que ella veu que el fre davanter V-brake està mal posat... i que la bici va força frenada! "tia!!! clar que et trobavas malament i no podies però si vas molt frenada!" i colorin colorado aquesta és l'historia de fer entrenos de lastre...


Ja sabeu... abans d'una cursa s'ha d'examinar la bici! (i qui no ho sap, no??!!!), o potser es posa de moda un tipus d'entrenament per la gent que no podem sortir a pedalar cada dia...! qui lo sà!? jajaaajajaa


I sí, aquesta noia soc jo, la història és real i espero que no es torni a repetir! Un desastre!!!!
De tot se'n aprèn ;-)))

3 comentaris:

  1. Jajajaja.... Molt bonic el conte Anneta!!!! PEro es q ets una crack.... jo diria q tal com anaves de frenada, NO HO ENTENC, com no ho vas notar el 1r km ja!!!! PQ creume q...Si no ho vas notar, es q et sobraven mooooltes forces, eh!!!PQ frenada anaves i MOlT!!! Jajajaja... O sigui q, aquesta noia, mama, ciclista o biciclista, o.... poques osties pq forta has d'estar per collons ;-)
    Continua igual wapaaaa, i avere si trobem un hueco!!!! Un petooo!!!

    ResponElimina
  2. Jjajajaj... La llanta va quedar al rojo vivo!! Bon entreno aquest, no n'hi havia prou amb les pujades de platillo que hi havia. El proper dia pots provar de anar nomès amb plat gran... ijijiji
    A toooope!!!

    ResponElimina
  3. Doncs si... catxondeo padre amb la meva cursa de dissabte!
    Reconec que últimament porto un despiste a sobre basntant important, tu Dani ja ho has pogut comprovar altres moments; i això que quan era més jove tampoc no em vaig drogar tant... no sé, si continuo així m'ho hauré d'anar a mirar!

    ResponElimina