dijous, 26 d’agost del 2010

Vull més!!!

Aquest ta sent un estiu molt divertit! Tic descobrint motes cosetes que mama i papa me van ensenyant!
Sabeu que ja m'aguanto solet a "l'aba" amb els meus super "manguitos"! me costa una miqueta "catar" la boca... i a vegades m'entra massa "aba" i "pam" tragada!!! quin rollo! Això és una de les coses que no m'agrada gens... tragar "aba" o tamé que me vagi l'aba als uls perque no els puc obrir bé... m'enfado mooolt!!! I com que pel lago ja vai allà on vull, aquesta setmana hem fet excursió a la playa... uuuaaaalaaaa!!! quanta aba, quanta sorreta i què enganxosa que és! m'assentava amb papa a jugar a fer castells i tot plè de sorra que no em podia treure fins que mama no venia amb la galleda plena d'aba i me llimpiava, o bé entravem a dins del mar... quines onades! com les saltavem! què divertit!!! Ara, l'aba del mar ta molt dolenta!!! ecs!! i dins l'aba no em deixava anar de la mama o papa... fa una mica de por tot allà tant gran i amb aquestes onades!
Una altra cosa que he fet aquest estiu és una ferrata! Bé, l'he fet de paquet de papa però allí apetxugant estava jo, amb arnés i tot! com un bon escalador!!!
Passavem els mosquetons per les cadenes, pujavem paret amunt tot seguint a la mama i al padrí que anaven davant, miravem el llac que teniem a baix on passaven barquetes que saludavem... molt divertit!!! Una altra cosa que seguirem fent, a que sí papa???
Altres coses que he fet aquest estiu de vacances ha sigut anar a caminar, remar amb la piragua de papa, anar darrera la cadireta de la bici de mama, tamé tinc un carrito que s'enganxa a la bici de papa i anem a comprar... allí hi vaig moolt ample!
Un estiu molt xulo! Ara ens queden les vacances de papa i mama que encara no se on me portaran... a vere a vere... ja explicaré aviat!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada