dimarts, 29 de maig del 2012

Duatló de muntanya de les Paüles

Ja tenia ganes de fer una sortideta familiar amb la furgo, ara ja fa caloreta i podem gaudir més de l'autocaravana amb els nens. L'excusa per sortir era la Duatló de les Paüles (Ribagorça) que entra dins del circuit Xm Nutrisport Series.
 Aquesta duatló servia per triar 2 corredors i una corredora per participar dins l'equip de la selecció espanyola de curses de muntanya en l'Skybike, dins dels Skygames que es celebraràn aquest mes vinent a la ribagorça.
Tot fent els preparatius li vam comentar a l'Albert si volia vindre amb nosaltres i passar una nit de motorhome amb la superfamily i l'endemà seguir el recorregut de la cursa. El tio no s'ho va pensar 2 cops, així que dissabte a la tarda tots 5 cap a l'Aragó. Visita a les amistats de pont de Suert, i cap a les Paüles a sopar, geladet amb visita turística al poble i tots/es cap al cau a dormir com angelets.
Diumenge al matí em llevo dues hores abans de la sortida i de seguida esmorzo, tot seguit porto la bossa a l'organització amb el material que necessitaré al tram de córrer. Hi ha poca gent pero molt "pata negra" M'agrada!!! Jo ja sé que el podi no el rascaré pero vull donar guerra amb la bici i així fer força nosa per allà al davant en el tram a peu...jeje
Torno a la furgo motivat i desperto a "cunyao" que dorm com un soc, les nenes i l'Aran encara dormen. Quan falta poc per la sortida es desperta l'Anneta i em desitja sort. Oleeee!! Ja estic a punt!!

Sortida!!
Els "pata negra" surten " aaa fonduuu nanuuu" jo surto valent però a lo meu, els primers 10min de cursa em costen bastant, tot i això vaig dels 10 primers amb vistes del grup del davant... 


La maquinaria es va posant a lloc i vaig guanyant posicions fins a arribar amb el grup dels 5 primers que van tots afilerats. Un cop allà em quedo al darrera i espero a veure com funcionen. Hi ha un punt on el terreny s'aplana una mica i em trobo molt bé, la 29er hi ajuda, en un cop d'inèrcia els avanço tots 5 de cop i amb velocitat... penso: he quedat com un flipat i al primer repetxo ja em faran la pell...


Però ja em quedo al davant i veig com dos del grup es van despenjant; Que bé! quin subidón estar al davant de atletes com en Freixer, Agustí Roc, Joan Freixa, etc.


Un cop a la transició sortim 4 junts cap un llarg flanqueig plà que ens durà al llom del cim que pujarem. Com és plà i no és lo meu em passen 4 corredors en 2kms, sort que en els trams durs de pujada els retallo una mica la distància que em treuen en els trams plans.


Just  abans de coronar em passa l'Agustí amb un bon ritmet, l'animo i baixant l'intento seguir però les meves cames diuen que em posi tranquil.
Transició amb l'Albert i la Vane animant a toooope, agafo trastes i a fooondo avall amb la bici. Hi han un parell de repetxos però em trobo valent i veig a l'Agustí al davant... gassss.  L'avanço i entro a meta un minut al seu davant.


Al final 5è pero molt content i molt sencer al final.

Veure la family animant a toope a l'arribada m'encanta! És una sensació super gratificant. Aviat estaré jo amb els nens animant a l'Anneta en alguna cursa.


Tot seguit arriba el tito tot content de la ruta que ha fet i de poder veure'ns passar per allà dalt. Ens canviem i anem cap a Benasc a fer gasto al Barrabes i a dinar (Gràcies Albert).
 Tranquilitat i furgo cap a Tremp.
Cap de setmana fantàstic!

3 comentaris:

  1. No sé que dir, no acostumo a fer sortides com aquesta, i és una pena!! perquè és del millor que he fet amb temps...moltes gràcies Terriseixols per ser com sou!!molts petons família...

    ResponElimina
  2. Terri,
    ets un crack... a nivell esportiu, a nivell familiar... chapó!

    ResponElimina
  3. Crack no ho se, pero disfruto molt de cada cosa que faig. I a nivell familiar és cosa de dos, l'Anneta per mí és la millor, en tots els sentits!! Ens ho passem genial!
    Merci David!

    ResponElimina