divendres, 4 de maig del 2012

Uns dies corrent...

El cap de setmana següent del triatló blanc de Benasc, estava apuntat a la marxa de Carenes. Un itinerari molt maco d'uns 54kms i uns 2700m/d que uneix les poblacions de Pont de Suert i Tremp majoritàriament per sender carener amb molt bones vistes. 

La sortida de la marxa és a les 5 del matí de Pont, però lo bò és que el bus que posa l'organització, i que surt de Tremp, és a les 3:15 del matí!! Ufff


El recorregut comença pels peus de la Faiada de Malpàs, on es fa amb la llum dels frontals; fins al poble d'Adons no comença a despuntar el solet, lloc de sortida dels de la marxa curta i on les vistes són impressionants... Aneto, Maladetes, vall de Manyanet... tot ben nevat.


Durant la marxa vam anar juntament amb el Josep Luz y el Jordi Marco trotant, xerrant, parant a fer necessitats, menjant, alguna foto, resumint... caminant molt poc i corrent molt. La companyia va ser lo millor a part de les vistes per mantenir un bon ritme durant 6h 16min que vam tardar. L'organització va ser molt bona tant en la logística com en els avituallaments i el dinar de germanor estava molt bò.



Encara amb cruiximent muscular, la setmana següent estava un altre cop a la línia de sortida a Pont de Suert on es celebrava la Mitja marató de muntanya de la Faiada, cursa que puntuava per XI Copa Catalana de curses de muntanya.


Aquest cop no vaig poder disfrutar tant del paisatge, ja que la cursa era més ràpida.


Durant la pujada em vaig trobar prou bé arribant a dalt el 6è, però baixant és on vaig notar més la fatiga i em vaig deixar portar per la cursa sense forçar més del que tocava. Finalment vaig arribar a meta el 10è però bastant sencer.

El que tenia clar és que ja necessitava un canvi de modalitat, tant córrer em feia enyorar la bicicleta i per això en els dos últims dies que he pogut sortir ho he fet per pedalar, amb molt bona companyia, tant per carretera amb la colleta o per llocs amb senders increibles per la zona de Gavarra on no havia estat mai, intentant seguir un "sherpa" de luxe com és lo Mariano.
L'Anneta ja m'ho diu..." com la bici no hi ha res "


1 comentari: