dissabte, 7 de novembre del 2009

Casa Furi

Avui el dia ha estat tonto... primer sol, després nuvols, després vent i al final pluja...
Com que no hem pogut anar a caminar perque feia mal dia ens hem estat a casa fins tard.
Ara ja conec més al "chichi" que és el senyor que dormia per casa i no em deia res, apart de tenir un nom molt raro... ara ja som amics. Quan ja estava cansat... tenia soneta... els papis han decidit anar a comprar i jo he aprofitat per adormi'm al cotxet... m'encanta dormir tot passejant! A sobre ara mama m'ha posat una funda molt calenteta al cotxet i encara m'adormo més ràpid, jijiji!!!
Quan me despertat... ostras! estavem dins al cotxe a ves a saber on... buuufff! quines clapades que faig!. Mama m'ha agafat amb el mocador hem passejat per vora una casa mooooolt gran i mooooolt xula. Es del "furi" (un altre amb un nom raro) que més tard ha arribat i ens l'ha ensenyat tota. El que m'ha agradat més, la era; tenia tot de pedretes petites que a mi m'agrada fica'm a la boca.... tot i que papa sempre em diu "caca" quan n'agafo una... no sé que vol dir!
Jo he tingut que avisar que ja tenia ganeta, sinó no paraven mai de xerrar! aquesta gent gran no callen mai!!! Així els papis, el "chichi" i jo hem tornat cap a casa a dinar.
La tarda... per caseta amunt i avall, amunt i avall... com a mi m'agrada! Berenar i ara anem a veure a padrí que ha pujat de Vilassar i encara no l'he vist.
Fins la pròxima!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada