divendres, 6 de novembre del 2009

A la pisci!

Segon dia de piscina... uuuaaaauuuuu! és genial! amb el fred que fa al carrer i jo vaig amb els papis a la piscina!!! M'ha dit papa que hi anirem una vegada a la setmana per aprendre a nadar.
Avui mama m'ha canviat ràpid i corre corre amb el papa cap a l'aigua; calenteta! bién!!!
Ens hem banyat els 3 juntets i hem jugat amb l'aigua, n'he tragat una mica i això no m'agrada, ja ho sap mama que ma dit que he de tancar la boca, però és que jo sempre la obro....
M'agrada sortir de la piscina i tornar a entrar, ensenyar el meu banyador i treure'm el gorro de pisci que em posen al cap... em molesta mooooolt!!!! I el que més m'agrada... moure'm sense panyal, i ferm-me pipi a dins l'aigua...jejejeeee!!!

Papa ha gravat un video:



Ara estic cansat, i mama diu que he d'anar a domí sinó demà no podrem anar d'excursió... bieeeén! demà d'excursió!!!!!!!
BONA NIT A TOOOOOTS.

1 comentari:

  1. piiitiiiit!! Ets el millor!!! No t'enfadis perque t'he posat el gorrito malament, eh??

    ResponElimina