dilluns, 2 de novembre del 2009

PERFORMANCE

Via realitzada diumenge 01 de novembre de 2009 amb:
Tercera ascenció per aquest tram de paret de Collegats; la primera vegada va ser exactament el 4 de setembre de l'any 2004, ja fa dies, i la vam repetir per 2a vegada el 14 de gener de l'any 2007.
Però com és una via que cada vegada que la faig m'agrada més i més, doncs no dubto a voler-hi tornar quan algú em vol acompanyar, i qui millor que el meu company fidel de cordada i de tot lo demés...
La via en si es força assequible, comença per darrera una agulla, llarg super xulo ja que podem fer servir l'agulla per recolzar-nos i progressar. La primera reunió és bastant incòmode al costat d'una sabina mig morta... fa de mal estar! a partir d'aquí la via consta d'anar superant petits ressalts (típic Collegats). Les reunions són molt còmodes i la roca bona-bona.


El 5è llarg és curt i una guarrada (la ressenya consta com un 3º però només hi ha sorreta, herbeta, i cap xapa...o sigui lo que he dit!) però val la pena fer-lo sense empalmar-lo amb cap altre perque la corda fregaria mooolt. I per fi l'últim llarg i més difícil, un 6a de placa - placa amb petits foradets que has d'anar buscant però que quan els trobes són boníssims!

Personalment és l'any que l'he trobat més complicada, sort que anava tot lo rato de 2on! jijiji
A veure si agafo ritmillo i puc anar fent cosetes com aquesta,... m'agradaria tornar a pujar la paret de Terradets... algú s'apunta?
Fantàstic això de l'escalada!!!

1 comentari:

  1. Tia em sembla molt bestia fer això d'escalar vies classiques (és diu així?). M'agradaria poder dir-te que un dia feiem una d'aquestes però jo...a la que deixo de poder mesurar la caiguda en metres i passo al -Com caigui em recullen amb l'escombra- doncs m'agafa un cangüelis.
    El guia que tens sembla prou bo.... una mica terribble però bona gent.

    Salut

    ResponElimina