divendres, 19 de novembre del 2010

Ja comencem amb les fustes sota els peus

Ja teniem ganes de anar a lliscar damunt la neueta. No és que hi hagués molta neu, però amb les ganes que teniem haguessim esquiat per sobre un prat englevadet... jejje
La setmana passada vam decidir amb l'Anneta d'anar a Andorra a fer alguna compra i de passada fer un parell d'excursionetes pel principat. Els hi vam comentar a la Vane i a Llovich a vere si volien vindre amb nosaltres amb la camper a fer el hippie pels pirineus. Ells no s'ho van pensar dos cops... així que tots quatre cap a Andorra
El divendres al mati després de parar a fer alguna compra vam pujar cap a Arcalis. La veritat és que no hi havia massa neu, però de sobres per pujar amb un dels cims de la zona. Un cop allà va aparéixer lo Garrets, que ja havia esquiat
varios dies per la vall d'Aran, i no estava disposat a perdre's aquesta sortideta.Així que tots cap amunt. Quin plaer tornar a lliscar per sobre de la neueta, quina frescor...mmmm i quin mal de cames!!. Em sembla que el periòde d'adaptació serà durillo. Però amb la companyia que tenia aquestos dos dies no hi ha mal de cames que valgui.L'Anneta estava molt motivada amb els esquis nous. La Vane i Llovich fotent gresca a saco. Wein posant-nos al dia del material. En un tres i no res va estar a dalt del collet on ens vam treure els esquis i a peu vam arribar al cim...
Catxondeo, bones vistes, bona temperatura i algunes fotos. I després cap avall !!!!La neu no era de les millors però ens ho vam passar de conya... Jo disfrutava veient lo bé que baixava l'Anna... la primera baixada amb neu guarrilla i ella lliscant i girant sense esforç amb un somriure d'orella a orella.
Mmmmm!... Ja trobavem a faltar una esquiadeta amb els amics.
Un cop erem al cotxe decidim anar a fer algunes compres i com era d'esperar vam acabar més tard de lo que ens
pensavem. Com ja era tardet i la gana apretava ens vam entaular en una pizzeria. Havent sopat la desició va ser de dormir al port d'Envalira a uns 2.300m, un cop allà tocava fer una mica de marujeo abans d'anar al llit tot gaudint de la companyia i de la calefacció de la camper.
El dissabte l'excursioneta va ser per les pistes de Pas de la casa i de Grau roig, amb diverses pujades per diferents pistes. La gent està fanatica, semblava que estaven les pistes obertes... hi havia gent amb raquetes, d'altres fent sèries... Ambientillo!!!Més tard van aparéixer la Gemma i la Tina tambe molt motivades. Aquest any promet... només falta que hi hagi neueta. Segur que els/les catalans/es estarem als podis de les curses més emblemàtiques del món de l'esquí alpinisme.
Al migdia un bon dinaret i cami cap al pallars que ens esperava l'Aran... ja teniem moltes ganes de veure'l.