divendres, 5 de novembre del 2010

Visitant Montcortés per asfalt

Avui, alguns agosarats ja han anat a xafar neueta, però Dani i jo hem decidit que ja tindrem prou temps d'esquiar i que ara amb el bò que fa encara podem disfrutar d'una bona sortideta amb bici. 
Vora les 11 del matí i quan el solet ja comença a escalfar hem sortit de Tremp amb la bici de carretera direcció la Pobla de Segur. El Dani ja se m'ha escapat a la sortida de Tremp, i he tingut clar que avui tocava patir!!!
Així que pel meu propi bé he dicidit posa'm a roda i no deixar-la fins a Gerri, on hem arribat després d'una horeta de sortir de casa. 

A partir d'aquí he agafat el meu ritmet d'anar fent amb tot el molinillo possible ficat i anar pujant. La pujada per Bretui és dura i llargueta però amb la bici de carretera se m'ha fet entretinguda i curta... mai havia pedalat per aquesta carretera i jo amb cotxe amb marejo fàcilment si hi han moltes corbes... així que aquí teniu la resposta!


Arribats a l'estany de Montcortés, parem a recuperar forces, unes galetetes tipo les que portava el Kilian al Kilimanjaro no poden fallar! ;-) i alguna foto a la meva llebre tampoc.

A partir d'aquí comença una baixada, primer disfrutona i després amb aire de cara que ens molesta una mica... solució? Tira tu Dani i jo a rebufo!!! I així hem anat fent fins a Tremp.
A casa amb 3 hores justetes parant i tot! i jo destrossada! sort que tenia la llebre que em parava l'aire sinó encara hi seria! Quin patiment això de la bici de carretera!!!

4 comentaris:

  1. Anneta, si vols et faig un permís especial per fotre un tiro a aquesta llebre que el fa patir jajaja ara que em sembla que disfrutes més de lo que dius.
    Per cert ja direu quines son aquestes galetes que menjeu per anar els dos quasi com el Kilian.

    Salut i aneu ficant cera als skis que sembla que comença la temporada

    ResponElimina
  2. Mirant amb detall les fotos, tinc una cosa a comentar:
    A la tercera foto la llebre-terriBble esta senyalant el fre de darrera de la bici de l'Anna....i em pregunto si ho fa perquè un altra vegada anaves frenada?? jo crec que el Dani per la nit baixa a la cova a desajustar el fre perquè li fa por que li guanyis jajaja

    Feu bondad

    ResponElimina
  3. Santiiii!!!!!
    a veure si t'apuntes algun dia i m'ajudes a caçar aquesta llebre i de pas et deixaré provar les galetetes del Kilian!
    Lo de la foto... m'ho he estat mirant,... no sé no sé! Haurem de fer una sobretaula seria seria avui... Ja t'informaré ;-))
    Cuidau-vos moooolt curtits!!!

    ResponElimina
  4. Andaaa, pues mira que buena solucion para no marearme en las curvas: en cada puerto de montaña subir en bici!!!
    ;)) Mooola!! jajaja
    PD. Algun dia seguro que preferire marearme...segun el puerto :)

    ResponElimina