dilluns, 1 d’agost del 2011

Sortint en bici però competint a peu.

Amb l'excusa d'actualitzar el blog us explicaré una mica el que anem fent aquest estiu...
Com l'Aran no va al cole fem bastantes sortidetes amb ell, com poden ser bones caminades per corriols pallaresos, alguna via ferrada, moltes hores de "lago" ja siguin amb kayak o fent banyets, alguna festa major, correfocs, passar nits amb la furgo... etc. 
I mentre la familia ens fa de cangurs aprofitem per escapar-nos a fer l'indio per les muntanyes. La major part de les vegades sortim amb la bici, ja sigui pels voltants del poble com per l'extranger. Però com els caps de setmana ja hi han festes majors doncs hem anat seguint les seves activitats esportives, ja que les activitats nocturnes les tenim una mica oblidades.
Primer vaig córrer l'Espardenyada que es celebra per la festa dels Raiers de La Pobla. Va ser just la setmana desprès del raid i em feien una mica de mal els peus, però la resta tot molt bé. Bona organització, bon menjar i ambientillo!!. Vaig fer 5è per darrera del Poma, el Palito, l'Àxel i un tal Luz. Em sembla que el recorregut te uns 16kms i uns 850m/d que vaig trigar 1h 27min en acabar-lo.


Desprès i gràcies a la bona iniciativa de la gent de Pobla, vaix poder participar a la primera cronoescalada de San Corneli ( Cami de les Trinxeres). Sanco és una de les muntanyes més concorregudes dels voltants del Llac de St Antoni, i últimament es parlava molt d'organitzar una crono, però ningú acabava de fer el pas. Va ser un èxit total amb unes 140 persones apuntades entre la crono i la caminada popular. Al cim ens esperava un bon esmorzar i una gran explicació de lo que va succeir allà dalt durant la guerra. 
El recorregut es d'uns 4,5kms i uns 750m/d em sembla i vaig trigar 36min i 23seg en fer-lo per arribar en primera posició.


I aquest dissabte passat vaig anar a córrer per primer cop la Vertical Cabanera organitzada pel Ceps de la Pobla al poble de Cabdella. Amb una organització impecable, un recorregut bastant dur d'uns 1450m/d que ens va portar al cim del Montsent de Pallars. Vaig trigar 1h 09 min i 20 seg arribant 8è a 7 minuts d'un imparable Marc Solà (Poma) i per darrera de corredors de calitat com l'Oscar Roig, d'en Joan Freixa entre d'altres. Un cop arribats a dalt vam acompanyar a la Marta al Refu del Colomina i fent un tomb molt maco pel parc. Un cop a baix hi havia un dinar popular on no hi va faltar de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada