dissabte, 4 d’octubre del 2008

Relaxx a Vissalaaà + Castració obligada!

Doncs el rei de la casa... el Teix! ja ens començava a mostrar conductes alterades a causa de les hormones que començaven a fer de les seves... i no he tingut més remei que porta'l a capar!!! i ja m'ha sapigut greu, ja! Amb poc més de 6 mesos s'ha quedat sense els seus trofeus de masculinitat... que hi farem!
Vaig decidir baixar a Vilassar a fer-li la petita operació i de pas també aprofitava per canviar d'aires, veure a la family i desconnectar del Terrible que ara deu estar per algun poblet de França curtint-se amb la bike... que raro, no?
Demà tornem cap a Tremp, i dilluns ja torno a treballar... se'm han acabat les vacances! però només temporalment... encara em queden 15 dies i aviat... la baixa de maternitat!!!!!
Au doncs... ens veiem pel Pallars!

2 comentaris:

  1. Com que desconectar de mi??... Això no m'ho havies dit!!!
    Jjejejeje.

    ResponElimina
  2. Ei parelleta,no sabia que tots 2 teniu blog,m´alegro molt que cada vegada s´en vagi animant mes la gent d´aquest poble.Les fotos molt xules ;)

    Danyelet,allò que vaig dir del Fontelles a la Transmonsec anava en conya,aixi que casi sempre els meus comentaris son caxondos,ho dic que no sigui el cas d´algun mal entés.

    Salut !!

    ResponElimina